Matilda Berlin


Onsdagspepp
 
Godmorgon hjärtan! 
Hur är livet där hemma? Jag såg på facebook att det faktiskt börjar bli vår och lite soligt. Såå underbart! Skönt att få komma hem till det sen och (förhoppningsvis) inget regnrusk. 
 
Idag funderar vi på att hyra en moppe och åka iväg och se både Tigertemplet, Emerald pool och lite mer med vägen. Det är något jag verkligen vill göra innan vi åker här ifrån och efter gårdagens segdag känns det som en bra idé =)
Trots alla mina försök att inte bränna mig (jag tror faktiskt inte att jag någonsin varit så noggrann med att smörja in mig, vi snackar SP50, hålla mig i skuggan, täcka mig och undvika solen de värsta timmarna, gick jag i måndags och la mig med hudtonen grisrosa på gränsen till kräftröd... Sjukt itriterande nu när jag faktiskt försöker! 
 
Så gårdagen tillbringade vi på och kring hotellet, och till 96% i skuggan... Inte min stil! Så förstå att jag blev lite rastlös, haha! 
 
Ha nu en underbar dag finaste Du! <3
 
 
Se så söta elefanter städpersonalen hade vikt av våra handdukar när vi kom tillbaka! På Maldiverna fick vi både snäckor, hjärtan och svanar - men det här är nog mina favoriter! 
 
#1 - Amanda

Gus så söta haha 😃

Svar: Visst var dom?? =)
Matilda Berlin

#2 - ISA

verkar ju inte gå nån nöd på er! Kan vara gött i skuggan med ju ;) idag såg jag en vitsippa här hemma så jaaa, våren är på g ;)

Svar: Nej, det gör det verkligen inte! =) men åhh vad härligt! Låter mycket bättre än vädret vi lämnade =) kram
Matilda Berlin

#3 - Heléna

Var rädd om dig så du inte blir röd som en kräfta gumman <3 Så söta handdukselefanter! Jättefin bild på dig :D Hoppas du har det riktigt bra! Kramar finaste Matilda <333

Svar: Tack finaste du! Jag försöker som sagt verkligen! Både smörjer och håller mig undan =) Kram finaste underbaraste du <333
Matilda Berlin