Matilda Berlin


På en moped i Thailand
 

Ibland förstår jag inte att jag har sån tur att jag har den här mannen i mitt liv, och framför allt inte att han vill tillbringa och dela sina dagar med mig!
Andra förhållanden har ofta en person som gasar och en som bromsar, men vi är varandra go och push. Innan mig hade han (bortsett från Danmark och Tyskland) varit utomlands två gånger. Med mig har vi dubblat det ett par gånger om. Men utan honom hade upplevelserna inte ens varit hälften av vad dom nu är.
Inte en chans att jag ens hade kommit på tanken att hyra en moppe och själv köra runt i ett annat land! Men med honom, bakom honom, känner jag mig så trygg jag bara kan bli. Och tänk vad jag hade missat om vi inte hade gjort det igår!

Bortsett från det faktum att vi körde en omtur (läs vilse/fel...) på över 1,5 timme, punktering och att någon annan repat moppen undertiden den stått parkerad, hade vi en fantastisk dag!

 

Först besökte vi Tigertemplet, och ja vi klättrade såklart upp för alla 1237 steg.

 

Efter det åkte vi vilse innan vi väl kom fram till Krabi Hot Springs Waterfall som var MAGISKT! Är det något ni ska besöka i Krabi / Ao Nang så är det just det!

 

Det kommer fler inlägg om båda ställena, men nu ska vi iväg för en dag på stranden så det får bli lite senare =)
Ha det bäst idag hjärtan <3

#1 - Amanda

Såå härligt!! :D

Svar: Men Jaaaa! Det var det verkligen =)
Matilda Berlin