Matilda Berlin


Veckans planer
 

Hej finaste! Vad tycker ni förresten om nya bloggdesignen? Jag har fortfarande inte fått till den som jag vill, men blogg.se ger en inte möjlighet att fixa innan den publiceras utan det vara bara att köra, och tid till att göra den exakt som jag vill finns inte just nu. Men annars gillar jag den =)

Just nu är det en sån där vecka när allt kommer samtidigt och jag känner mig så snurrig så att det finns inte. Det är verkligen ingen känsla jag gillar, utan jag vill vara i kontroll över mitt liv. Så för att få en överblick kommer här mina veckoplaner:

 Måndag: Igår blev jag uppringd och önskad som vikarie på min gamla Högstadieskola där jag ska vara resten av veckan. Snacka om nostalgitripp när jag gick runt i mina gamla korridorer, förbi mitt gamla skåp och dessutom sprang på flera gamla lärare. Det är nästan så jag var 14 år igen, haha! 

Tisdag: Jobb, plugg och CX release. Full panik inför passet ikväll alltså! Håll tummarna för att jag sätter korren

Onsdag: När jag slutar ska vi på möte hos köksleverantören där vi troligtvis ska beställa vårat kök ifrån. Så spännande och så mycket ångest över alla utgifter just nu - väldigt splittrade känslor!
Men dagen kommer definitivt att sluta bra eftersom att det är BodyJam på kvällen - det älskar vi!
 

Torsdag: Kanske ofrivilligt ledig då eleverna går i skolan på kvällen istället för att föräldrarna ska kunna få vara med. Vi får se vad som händer, men blir jag ledig ska jag på en roadtrip till Fårösund så hoppas på bra väder =) 

Fredag: FRIDAYFEEL! Tydligen är det en kort dag på jobbet (kan inte komma lägligare), så jag tänker försöka ge mig iväg till gymmet direkt efter och få till ett härligt pass innan jag dyker ned med näsan i dom sista förberedelserna inför Högskoleprovet… Men för att hålla mig motiverad så har jag tid för att fixa mina fransar (wihoo!) och så tänker jag stanna och köpa med mig en riktigt härlig godispåse på vägen hem

 Lördag: The D-day - högskoleprovet… Vem betalar seriöst 500kr för att sitta och må dåligt i en provsal i jag vet inte hur många timmar?? Jag tydligen… Efter det blir det definitivt lite träning för att låta hjärnan vila och sen bara mys resten av kvällen!

Söndag: Jag hoppas på sol! För en power walk är inbokad med fin vän och att gå i regn och blåst känns lite mindre taggande, haha!

 

#1 - NICOLE

Tycker det blev jättefint på din blogg! :) Och vad kul att du ska vikariera på din gamla skola :D Kram

Svar: Men åh! Tack finaste du! Kram <33
Matilda Berlin

#2 - Gabriella

Åh så roligt att fixa kök!!

Svar: Jättekul, men jättedyrt =o
Matilda Berlin

#3 - Tilda Barkselius

Åh vad kul att du får vikariera i din gamla skola!

Svar: VERKLIGEN! Känns bra också eftersom man hittar och slipper vara den där superförvirrade vikarien som ara går vilse, haha! =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Carro

kul att läsa din veckoplanering, tycker sånt är skoj :D

Svar: Vad kul att höra! <3
Matilda Berlin

#5 - Anita

Fin bild :D

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vad fint det blev med nya designen! Måste bara tipsa om att skapa en till blogg och ha som designblogg där du i lugn och ro kan testa dig fram utan att någonting ändras på den här bloggen ;) När du är klar sen är det bara att klippa och klistra in koderna från designbloggen :)

Svar: Men guuu vad smart!!! VARFÖR har jag inte tänkt på det själv?? Tusen tack för tipset!! Verkligen <3333
Matilda Berlin

#7 - madabouttea.se

Lycka till med provet! Hoppas det går bra!

Svar: Tack fina du!! Det hoppas verkligen jag med =)
Matilda Berlin

#8 - Eira

Alltså det där var den bästa beskrivningen av högskoleprovet någonsin. VARFÖR sitter man och betalar pengar för att plågas i typ åtta timmar? Jag har gjort det flera gånger och man hatar alltid sig själv lika mycket varje gång haha.
Stort lycka till!! :*

Svar: Haha, jamen det är ju verkligen så ;) Tusen tack fining! Och detsamma om du ska skriva i år med <33
Matilda Berlin