Matilda Berlin


Balkonginspo
Något jag vill göra i sommar är att fixa till våran balkong. Jag har tidigare alltid bott i villa med stor trädgård, så när jag började träffa Richard förstod jag verkligen inte poängen med en liten, trång balkong. Mina vänner la ut bilder på instagram och facebook där dom trängt ihop sig på denna lilla yta och skrev om hur nöjda dom var över årets första balkonghäng, och jag förstod det inte.
Men så kom det en dag förra året efter att hade flyttat in i Richards lägenhet på riktigt, en dag när poletten plötsligt föll ned. Hur najs är det inte med balkong?? 
 
Dock är våran väldigt liten och består totalt av två stolar och ett litet bord. That's it. Så jag är enormt sugen på att fixa till den och göra den sådär sommarmysig så att man verkligen vill sitta ute halva nätterna och bara vara.
Så när jag fick lite tid över passade jag på att söka lite inspiration. Allt som behövs nu är att lura med Richard på projektet ;)







#1 - Andrea

Åh vad mysigt! Bor i en villa på landet så vi har bara en jättestor altan men mysigt det också! ;) Vilka

#2 - Andrea

Åh vad mysigt! Bor i en villa på landet så vi har bara en jättestor altan men mysigt det också! ;) Vilka otroligt fina balkonger alltså. :0

Svar: Åh, det är verkligen min framtidsdröm! Altan framför ballkong alla dagar i veckan, men man får göra det bästa av vad man har ;) Kram
Matilda Berlin

#3 - Heléna

Jag älskar min balkong, men jag har ju tur att ha en lite större och det är ju tur med tanke på att jag har möblerat den med både växthus, blombänkar och blomlådor :D Har dock även tre stolar och ett bord så det går att sitta i min lilla balkongträdgård :D Lycka till med balkonginredningen <3 Kram fina du <3

Svar: Men åh så härligt det låter! Hade verkligen velat ha det med, men man får göra det bästa av situationen ;) Kram <3
Matilda Berlin