Matilda Berlin


Hjälp, hjälp, hjälp
 

Nu vänder jag mig mer åt er som bloggar men även er som ofta är inne och läser på olika sidor, för jag behöver lite råd! 

 Mitt PRO-medlemskap här på blogg.se håller på att gå ut och jag måste bestämma mig för hurvida jag ska köpa ett helt år till (och då ha kvar min blogg här) eller flytta den till någon annan portal. 

 Till stor del trivs jag här, men stör mig enormt på att det väldigt ofta strular med att ladda upp inlägg, logga in, se statistik och så vidare. Men samtidigt är det tryggt och säkert, jag vet liksom vad jag får. Och jag är inte alls intresserad utav att vara någon som byter bloggportal varannan månad. 

 Drömmen hade varit att någon skulle kontakta en och erbjuda ersättning för att ha sin blogg där, men min lilla älskling är långt ifrån tillräckligt stor för det. Så nu måste jag helt enkelt bestämma mig!

 Anledningen till att jag måste teckna PRO i ett helt år och inte under säg ett par månader eller ett halvår är att jag vill ha mitt egna domän, vilket man bara får under 12 månaders medlemskapet. 

Detta är alltså ett krav jag skulle ha på andra portaler med - att jag kan ha mitt egna domän (dvs matildaberlin.se och inte matildaberlin.blogg.se eller liknande). 

 Så, nu undrar jag: Vad tycker ni om era portaler?? Har ni testat flera olika och kan berätta om fördelar och nackdelar med dom olika?? 

 

Snälla berätta och snälla hjälp mig! Hur ska jag göra? <3


#1 - Netti Starby

Jag är PRO på blogg.se och trivs jättebra. Vill inte byta portal! <3 Kramis

Svar: Vad kul att höra att du trivs fining! =) Kram <33
Matilda Berlin

#2 - Bella

Jag kan tyvärr inte uttala mig om blogg.se kontra min portal, men jag trivs på Nouw! Dock måste jag flika in med att det är väldigt få som blir framlyfta där (blir man dock framlyft utav portalen - då jäklar syns man haha) samt att det enligt mig är väldigt med premiummedlemskap (99 kr för 55 dagar).

Svar: Ja, det är åt Nouw det lutar. Har hört att det ska vara riktigt bra =) Tusen tack för svaret fining! <3
Matilda Berlin

#3 - Angelica

Går i samma tankar som dig ..

Svar: Säg till om du kommer fram till något bra! Har verkligen krånglat lite mycket nu på sistone....
Matilda Berlin

#4 - Hanna

Jag hade egen domän förut via blogg.se och i början av mitt bloggande, men sen så tyckte jag det krånglade så mycket med statistiken, man tjänar ingenting, man hade svårt att få inläggen att synas och väldigt ofta så var det nå strul på bloggen så sidan inte ens syntes.
så jag bytte till nouw och jag trivs otroligt bra där, du kan ha din egna domän via svenska domäner det kostar typ 8-9 kronor i månaden vilket är riktigt billigt sen tjänar du pengar via klick och även om du taggar bilderna med vart produkterna kommer ifrån. så det är en mer värd sida och det är SÅ enkelt att fixa en design. :)

Svar: Ja, det är lite åt nouw det lutar! Jag gillar både designen och hur det (i alla fall utifrån) ser ut att finnas ett grymt community =) TUSEN TACK för ditt svar! Verkligen! Kram fining <3
Matilda Berlin

#5 - Carro

Har tyvärr inget bra tips då jag aldrig haft PRO, men trivs bättre att blogga på nouw.com än blogg.se :)

#6 - Carro

Har tyvärr inget bra tips då jag aldrig haft PRO, men trivs bättre att blogga på nouw.com än blogg.se :)

Svar: Det är lite ditåt det lutar. Jag gillar lite hur deras comunity ser ut =) kram
Matilda Berlin

#7 - elin

Sv: Roligt att du tyckte den var god! Haha du måste inte hålla med mig sötis , vi alla har olika smaker , tror jag hade ganska förstora förhoppningar också så det blev nog lätt att jag inte tyckte om den då :)

Svar: Haha, nämen absolut! Smaken e som baken vetdu ;) kram
Matilda Berlin

#8 - Anonym

Jag bytte från blogg.se till for.me och är mycket mer nöjd nu ! :)

Svar: Ni var flera som skrev det, så ska absolut kolla mer hur deras portal ser ut! Tusen tack för tipset! Kram
Matilda Berlin

#9 - Julia Svensson

Jag trivs bra på devote, verkligen tips!

Svar: Tack för tipset! Ska kolla lite mer på deras =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Erika

Så tråkigt när man måste köpa för ett HELT år! :( Hoppas du hittar någon bra lösning på problemet! :)

Svar: Jamen verkligen! Gör det så sjukt svårt att bestämma vad jag ska göra nu liksom :/ Kram
Matilda Berlin

#11 - SOFIA

Jag flyttade nyligen min blogg till NOUW från Forme och är jättenöjd! Känns så himla roligt att skriva inlägg och blogga numera! :D

Svar: Men åh vad kul att höra! Måste kolla lite mer på hur deras portal funkar, har faktiskt ingen koll på den =) Så tack! Kram <3
Matilda Berlin