Matilda Berlin


Oh Happy Monday
 
 

Godmorgon finaste du! Hoppas du har haft en underbar helg och har laddat upp batterierna ordentligt inför denna nya vecka =) 

Själv sitter jag hemma hos lite släktingar och njuter utav en supermysig frukost. Det, bortsett från alla röda dagar som kommer, måste ju vara det mest fantastiska med att veckan som kommer - alla luncher, middagar och fikor som blir tillsammans med släkt och vänner. Såå underbart!

 Eftersom att jag framför allt är lärarvikarie just nu kommer det troligtvis inte att bli något jobb under veckan då eleverna på Gotland precis har gått på påsklov. Så för min del blir det fullt fokus på pluggande. 
Tror ni att jag lyckas skriva klart och tenta av i alla fall en kurs? Hade verkligen varit såå skönt! 

 Sen har jag tänkt sitta en stund med bloggen för som det känns just nu är jag till 75% bestämd om att flytta bloggen till Nouw nu när mitt PRO-medlemskap går ut. Vad tror ni om det?? Gör jag ett jättemisstag eller kommer det att bli bra? Självklart kan jag ju bara flytta tillbaka den om jag är missnöjd, men samtidigt vill jag verkligen inte vara en sån som skaffar ny portal varannan månad…  

Hmmm, vilka frågeställningar och problem jag har i mitt liv, haha! 
Hoppas ni får en underbar dag <3   

 


#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med pluggandet! :D

Svar: Tack fina du!!
Matilda Berlin

#2 - Netti Starby

Vad mysigt med släktfrukost och vilken snygg jacka du har! <3 Kramis

Svar: Verkligen såååå msysigt!! =) Kram <33
Matilda Berlin

#3 - Hanna /SuddaFredda/

Hoppas det går bra med pluggandet, det där fixar du! 😁
Jag tycker att du ska flytta över till nouw, jag gillar själv den portalen väldigt mycket! Den är väldigt enkel att lära sig och man hittar allt direkt utan problem 😊 Jag har iallafall inget negativt att säga om nouw, än så länge, haha 👌🏻😁 kram

Svar: Tack snälla du!! Och tack för svaret! Det lutar lite ditåt i alla fall =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Anita

Fina bilder :)

Svar: Tack finaste du!!
Matilda Berlin

#5 - Sara Ekman

Finis! :)

Svar: Ska du säga! <3
Matilda Berlin

#6 - Anna

Fina bilder! :)

Svar: Tack snälla! =)
Matilda Berlin

#7 - Angelica

Åååh, vilken fin outfit! Älskar jackan!

Svar: Men åhh! Tack finaste du <3
Matilda Berlin

#8 - Bella

Vilken mysig morgon, älskar förresten din outfit!

Svar: Nämen åhh! Tusen tack fining! =) <3
Matilda Berlin

#9 - A M

Jag har faktiskt alltid varit på blogg.se och tycker att det funkar jättebra! Men testa och se vad du tycker! :D
sv: Hihi det hade faktiskt varit ganska roligt :P
Kram

Svar: Tack finaste du! Och tack för tipset =)) Kram
Matilda Berlin

#10 - Alice

Hoppas att det går bra med plugget! ^^

Svar: Tack fina du! Det hoppas jag med ;) Kram
Matilda Berlin

#11 - Gabriella

Såå fina bilder!!

Svar: Tack finaste du!
Matilda Berlin

#12 - Tilda Barkselius

Hoppas allt plugg går bra!
Jag flyttade från blogg till nouw och jag är otroligt tacksam över det. Och sen som du säger går det ju alltid att flytta tillbaka om du inte känner att det passar dig :)

Svar: Mne åhh vad skönt att höra! Får se hur det blir, men det känns verkligen superbra att du säger såå =) Kram
Matilda Berlin

#13 - Angus

Spernsygg jacka!

Svar: Tusen tack! Älskar den =))
Matilda Berlin

#14 - norrsken emmis

supersnygg jacka/ outfits! =)

ha en underbar dag
krmar

Svar: Tack vad glad jag blir! Ha en underbar dag fining <3
Matilda Berlin

#15 - Emilia

Lycka till med plugget och fina bilder!

Svar: Tack fining! <3
Matilda Berlin

#16 - Emma Grann Fotografi

Vilken fin jacka!!

Svar: Tusen tack!! Älskar den =)
Matilda Berlin

#17 - Elin

Alltså vårkänslor delux med dina härliga vår bilder!! Jag har bloggat på nouw innan och för mig passar Blogg.se bäst - när det inte strular! Gör det du tror känns bäst Det blir nog toppen hur du än gör!! :D

Svar: Men åh! <3 Okej, ja jag är ju egentligen rätt så nöjd, men vi får se. Tack för att du berättar fining <3
Matilda Berlin

#18 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men åh vad härligt det låter. Som lärare är jag faktiskt ledig hela vecka 16 :D SÅ SKÖNT!

Ptja, jag har inte hört så mycket bra om nouw och tycker de flesta som byter dit bara byter tillbaka inom ett par veckor igen. Men man kan alltid testa ju :D :D

Svar: Men guu vad härligt! Det förtjänar du verkligen! <3Åhnej vad jobbigt! Jag har inte bestämt mig än =( Men som sagt, det är ju bara att testa =) Kram
Matilda Berlin

#19 - hanna

åh fina bilder :D

Svar: Tack fining! =)
Matilda Berlin

#20 - Kattis

Så härligt våriga bilder!:) Låter som du har en fin vecka att se fram emot, lycka till med pluggandet!

Svar: Tusen tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#21 - Chanapha

Hur snygg är inte du? Hoppas du flyttar till Nouw, då kan vi följa varandra. Kram <3

Svar: Men åhh! Tusen tack finaste du!! Vi får se, men det lutar ditåt =)) Kram <33
Matilda Berlin

#22 - Carro

Jag gillar nouw! Mysigt att äta frukost hos en släkting och underbara bilder! :)

Svar: Men vad bra! Och ja, otroligt mysigt =) Kram
Matilda Berlin

#23 - ISA

haha kan relatera till dessa *lifestruggles*. Tycker designen är så fin här på blogg.se men ibland kan ju nystart ge extra pepp och motivation!

Svar: Hahaha, men visst är det så!! Ja, det är faktiskt en utav faktorerna som lockar ;) Kram fining!
Matilda Berlin

#24 - Johanna Utterberg

Låter som du kommer få en jättehärlig vecka, ledighet och mys med släkt och vänner. Så skönt! :) Och vilka fina bilder! Kram på dig <33

Svar: Jamen verkligen! Känns som att det kommer att bli en grym vecka =) Ha en underbar dag fining <33
Matilda Berlin

#25 - Erika

Fina bilder! Tror det kommer bli bra vare sig om du byter bloggportal eller stannar kvar. Annars är det ju bara att du byter tillbaka igen! :)

Svar: Tack fina du! Jag hoppas verkligen det =) Kram finaste
Matilda Berlin

#26 - Alice Lindström

Fin outfit, älskar jackan!

Svar: Tusen tack fina du! Det gör jag med ;)
Matilda Berlin

#27 - Nike Grääs

Jätte snygg outfit!

Svar: Åhh vad glad jag blir! Tack finaste du!
Matilda Berlin

#28 - Mirre - Sweetwords

Så härligt och snygg outfit

Svar: Åhh vad glad jag blir! Tack snälla <3
Matilda Berlin