Matilda Berlin


Snart är det mitt!

Trots min shoppingtorka som jag berättade om igår så finns det en sak jag vet att jag ska köpa snart. Något som jag velat ha jättelänge och som verkligen är sååå snyggt:

 

ETT MARMORBORD

 

Sen vi flyttade till nya lägenheten har vi haft ett soffbord som är lite för stort för våran U-soffa. Det går verkligen inte att räkna hur många gånger både jag och Richard har sparkat benen i det. Jag har bara väntat på att han ska få ett utbrott och sparka sönder det, haha!

 Bilder lånade från We Heart It

 Jag måste bara övertala Richard om att vi måste ha en sån ↑ matta med, hihi!

Men ett marmorbord är ju inte direkt något man spontanköper en fredagkväll, tyvärr. Så nu har jag bestämt att när jag fått betalt för de fakturorna jag skickade för ett par dagar sedan så ska bordet bli mitt =)

Perfekt sätt att bryta torkan på! 

 


#1 - Anita

Åh, avis!! Marmor är sååå fint :D

Svar: Det är ju verkligen sååå snyggt =)
Matilda Berlin

#2 - Carolina Thoor

Tjusigt. Jag har dock aldrig förstått hur marmor blev så populärt ^^,

Sv; ja, visst. Tackar!

Svar: Inte?? Jag är helt kär i det!! =)
Matilda Berlin

#3 - Eva`s blogg

Ja att slå i tårna är ingen hit, hoppas du kan köpa ditt bord du vill ha :) ha en fin påskdag kram

Svar: Tår, vader, smalben... Ja, allt har vi slagit i! Dags att ta tag i det ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Sussi

Marmorbord är så fint. Det skulle jag också vilja ha :)

Svar: Men visst är det! Måste köpa det =)
Matilda Berlin

#5 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh det kommer bli så snyggt! :)

Svar: Jag hoppas verkligen det!! =) <3
Matilda Berlin

#6 - Chanapha

Åhh det är så fint med marmorbord! En sån matte finns att köpa på Ellos och ibland har de kampanjer så du får dem till billigare peng! <3

Svar: Nämen åhh! Tack! Ska absolut in och kika där =) Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Linnéa

Åhå, tjusiga bord där <3
Haha, jag funderade på att avvakta med skam, men kunde inte hålla mig :)

Svar: Visst är dom?? =) <3
Matilda Berlin

#8 - Mie Evnice

Så snyggt! Den dagen jag skaffar större lägenhet vill jag också ha ett! :)

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra!! =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Bella

Åh nu blir jag avis, marmor är så snyggt!

Svar: Det är ju verkligen sååå snyggt!! =)
Matilda Berlin

#10 - elin

Sv: Åh den mattan är ju så himla fin samma med bordet! Men åh tack så mycket rara du<3

Svar: Men visst är det?? Hade gärna haft mitt vardagsrum så =) <3
Matilda Berlin

#11 - Netti Starby

Marmorbord är så himla fina och den där mattan är helt underbar! <3 Kramis

Svar: Men visst är det?? Hade verkligen inte haft något emot båda två i mitt vardagsrum =) Kram <3
Matilda Berlin

#12 - Julia Svensson

Åh så fina bilder!

Svar: Visst var dom?? We heart it har en hel del snyggt ;) Kram
Matilda Berlin

#13 - Jasmine

Åh, så kul att du snart har ett marmorbord i din ägo! Dem är verkligen så fina :)

Svar: Men jaaa! Längtar så efter att jag får sista betalningen så att jag kan beställa =)
Matilda Berlin

#14 - Carro

oh my så fint med marmorbord!! vill verkligen också ha ett, gärna med rostguld eller guld detaljer, så snyyyygt!

Svar: Men visst är det?? Älskar också det guldiga, men tror att vi kommer att slå till på ett med svarta "ben" =)
Matilda Berlin

#15 - Mamma Malin

Marmorbord är ju såå snyggt!

Svar: Det är ju verkligen det!! =)
Matilda Berlin

#16 - Carro

Wow så fint skulle också vilja ha ett marmorsoffbord :)

Svar: Men visst är det?? Så galet snyggt =)
Matilda Berlin

#17 - Sanna

Åh vi köpte ett marmorbord i höstas men då vi står mellan boenden just nu så ligger det nedpackat. Längtar verkligen tills vi kan få upp det :)

Svar: Förstår att du längtar!! Tror inte att jag hade kunnat hålla mig från att packa upp det haha! Jag hade fått ha det i bilden eller nåt ;) Kram
Matilda Berlin

#18 - Sanna

Det är verkligen så himla himla fint!

Svar: Det är ju verkligen det!!! =)
Matilda Berlin

#19 - Theresia

Åh, det är verkligen så himla snyggt!

Svar: Men jaaa! Är helt kär i det =)
Matilda Berlin

#20 - Vano

Åh så fint... marmor är så himla snyggt!

Svar: Det är ju verkligen det!! =)
Matilda Berlin

#21 - Anna

Så snyggt!! :)

Svar: Men JA! Verkligen =)
Matilda Berlin

#22 - Alice Lindström

Marmorbord är verkligen såå snyggt!

Svar: Det är ju verkligen det!! =)
Matilda Berlin

#23 - snyggafilippa.blogg.se

Men åh vad kul! Älskar marmor! :D

Svar: Visst är det såå snyggt? =)
Matilda Berlin

#24 - NICOLE

Så snyggt ju :D Har sett ett jag tänkt slå till på så det får nog bli snart ;)

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra!! Såå snyggt ju =)
Matilda Berlin

#25 - The Queens Diary

Så snyggt :D

Svar: Visst är det?? =)
Matilda Berlin

#26 - Miss Baby Peaches

Marmorbord är jättefint!

Svar: Det är ju så otroligt fint!! =)
Matilda Berlin

#27 - Miss Baby Peaches

Marmorbord är jättefint!

#28 - Moa Kandelin

Så snyggt!

Svar: Visst är det??
Matilda Berlin

#29 - Johanna Utterberg

Superfint med marmorbord, det önskar jag mig också, så någon gång ska jag skaffa det! Kram och ha en fin dag <3

Svar: Visst är det?? Det tycker jag verkligen att du ska slå till på! Kram fining <3
Matilda Berlin

#30 - Hanna

vi ska köpa ett vi också nu när vi flyttar i juli :D skit kul!

Svar: Det gör ni verkligen såå rätt! Det är ju så fint!! =)
Matilda Berlin

#31 - Joakim Ramqvist Hallin

Passar ju både till gammalt och nytt mer stilrent hem, fint 👌, gör slag i saken, 👍..

Svar: Visst gör det? =) Längtar så efter att sista inbetalningen kommer så jag kan beställa det =)
Matilda Berlin

#32 - Joakim Ramqvist Hallin

Passar ju både till gammalt och nytt mer stilrent hem, fint 👌, gör slag i saken, 👍..

#33 - Amanda

Det är Såå fint! 😍

Svar: Men JAAA! =)
Matilda Berlin

#34 - Sara Ekman

Åh det skulle jag också vilja ha, sååå fint!!

Svar: Men visst är det? Längtar så efter att kunna beställa det! =)
Matilda Berlin

#35 - ajlimullersandvik.blogg.se

superdupersnyggt!! Mi shoppingtorka var också awesome då den resulterade i tre nya klädesplagg idag ;)

Svar: YAAAY! Längtar efter att se vad det blev =) Kram
Matilda Berlin

#36 - Pauline Hurtig

åååh! det är ju så fint :)

Svar: Men visst är det?? =)
Matilda Berlin

#37 - Sarah

fina bilder =)

Svar: Visst var dom?? We heart it har såå mycket snyggt =)
Matilda Berlin

#38 - Shahrzad Garoosi

så fin design

Svar: Visst är den?? =)
Matilda Berlin

#39 - hellstromellinor.blogg.se

Tack för inspiration :D

Svar: =) <3
Matilda Berlin