Matilda Berlin


3 saker

3 saker jag älskar just nu:

 - Solstrålarna 
- Att jag är tillbaka till träningen
- Den stora fördelen med att bo hemma vid mamma och pappa - MATEN

 
 Till exempel gårdagens middag då vi alla hjälptes åt med att fylla hela bordet med hemgjord sushi - MUMS!


3 saker jag ogillar just nu:

- Att inte få bo i min (vår) egna lägenhet
- Att jag ska skriva högskoleprovet…
- Att jag har flassat bort mer än hälften av min bränna och numera ser ut som en fläckig dalmatin =(
 

 Juste, jag har ju inte visat att jag (aka Snowflake) efter enormt mycket jobb, lyckades bli någorlunda brun under semestern =)


3 saker jag vill ha just nu:

- En ny vårgarderob
- Fler samarbeten till bloggen. Egentligen inte för att tjäna på det (även om det är ett stort plus) utan för att jag blir så inspirerad till att skriva och leverera =)
- Långt, tjockt hår! Kollade igenom gamla bilder, och jösses vad ledsen jag blir över att det inte alls ser likadant ut som det gjorde då

3 saker jag cravear just nu:

- Nocco cassis (okej, jag drack en alldeles nyss men jag tar gärna en till)
- Färsk frukt! Så jäkla surt att det är så dyrt just nu
- Grillat!

3 random saker:

- Mitt småätande är borta och jag har (än så länge) lyckats hålla det så =)
- Idag har jag känt mig så snygg (får man lova att skriva så utan att bli klassad som ego?, haha!)
- Jag är fruktansvärt sugen på att boka en ny resa. Frågan är bara hur jag ska lyckas övertala Richard. Har ni några förslag??
 

 Tb to this!!
 

#1 - Gabriella

Åh jag vill också ha en ny vårgarderob!!

Svar: Men verkligen! Finns ju såå mycket fint nu =) Kram
Matilda Berlin

#2 - NICOLE

Så härliga bilder! =) Och sushin... så hungrig just nu och sushi är aaaldrig fel ;) Läste också i din beskrivning att du är 21? Trodde du var äldre :D Men då är du i samma ålder som mig =)

Svar: Haha, nope! 21 stämmer bra =) Kram fina du! <3
Matilda Berlin

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa, är också fruktansvärt resesugen! ;)

Svar: Var åker vi?? ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Erika

Rolig lista! :)

Svar: Tack finaste!
Matilda Berlin

#5 - Anita

ååååh sushi :D

Svar: SÅÅÅÅ GOTT!
Matilda Berlin

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

JÄTTEBRUN!!! Jag har så himla svårt att bli brun i ansiktet, och så har jag en lättare form av vitiligo, så jag blir brun på kroppen med vita prickar överallt, hahaha... sämst!!

Svar: Haha, jag som tycker att jag har svårt att få färg liksom ;) Kram fining <3
Matilda Berlin

#7 - carolines

Oj vad brun du blev! Är också en snowflake som du så fint uttrycker det, jag skulle mer kalla mig själv för blekfis ;) haha! Gott med hemmagjord sushi :)

Svar: Haha! Du är ju för fin! Kram söting <3
Matilda Berlin

#8 - madabouttea.se

Åhh sushi :3 så sjukt gott ju!

Svar: SÅÅÅÅ gott! =)
Matilda Berlin