Matilda Berlin


Älskade Fredag

Godmorgon hjärtan, och godmorgon FREDAG!! Hur underbart?? Visserligen hade jag en mysig måndag med min post-semester-hjärna igår och hade klarat mig en vecka innan helg, men klagar gör jag verkligen inte! 

 Jag vaknade med världens träningsvärk i magen i morse! Det märks verkligen att jag har haft träningsvila med tanke på att det här ett pass jag har kört X antal gånger under de senaste 3 månaderna och borde vara van med övningarna. Men har jag någonsin klagat på träningsvärk?? Haha! =)

 

 

Vet ni vad förresten? Jag tycker att vi tillsammans bestämmer att det här skall bli en fantastisk dag! Allt blir vad man gör det till och vaknar man på dåligt humör så kommer dagen att bli trött och sur, och så vill vi inte ha det, haha! 
Så, när du läser det här skriv då ned 3 saker du glad och tacksam över och se till att ha en underbar dag! <3
 

 
 
 
 
Här har ni mina:
 
1. Att jag är fruktansvärt taggad på livet!
2. Att jag har världens underbaraste pojkvän, världens bästa familj och världens finaste vänner!
3. Att våren är påväg =)
 
 
Vilka är era??


#1 - Sara Ekman

underbart med fredag :D

Svar: Men JA!!! Älskar't =)
Matilda Berlin

#2 - A M

Ja att våren är påväg är underbart!! Så gött med fredag!
sv: Den är riktigt god!! :D Tack
kram

Svar: Jamen verkligen helt fantastiskt =) Kram <3
Matilda Berlin

#3 - Emelie Andersson

Ha en underbar fredag och en underbar helg fina du! <3

Svar: Tusen tack fining! Och detsamma <3
Matilda Berlin

#4 - Anita

Underbart med en så härlig energi!! Ha en fin fredag nu, kram

Svar: Detsamma finaste du <3
Matilda Berlin

#5 - Linda

Åh så härligt med fredag!! din lista lät underbar!! Ska ta och skriva en jag också <333

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra!! Kram fining <3
Matilda Berlin

#6 - Natalia

Är också så otroligt taggad på libet just nu!

Svar: Men åhhh vad härligt att höra!! Kram
Matilda Berlin

#7 - Natalia

Är också så otroligt taggad på libet just nu!

#8 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag är tacksam över att jag har mina vänner.
jag är tacksam över att jag får hjälp med min ångest.
och jag är tacksam för det fina vädret idag. 😃

Svar: SÅ BRA LISTA!! Kram fina du <3
Matilda Berlin

#9 - Chanapha

Är också taggad på våren :D

Svar: Men ja!! Hur kan man inte vara det?? Kram
Matilda Berlin

#10 - Beatrice

Tror alla är taggade på vår, så underbart att den är på väg! Trevlig helg <3

Svar: Ja, för inte kan man vara otaggad på våren ;) kram fining <33
Matilda Berlin

#11 - NICOLE

Härligt att vara hemma lite igen och att vara inne i vardagen :D Så kul att höra från dig igen, hoppas ni haft det toppen <3

Svar: Tack finaste du! Såå härligt att vara tillbaka =) kram <3
Matilda Berlin

#12 - Yohanna af Skovde

1. SOL! 2. Fredag! 3. Min familj kommer imorgon och hälsa på! :)

Svar: SÅÅÅ bra lista! Kram fina du <3
Matilda Berlin

#13 - freja

Vilket härligt inlägg :) Att våren är på väg gör ju en så himla glad!

Svar: Tusen tack sötnos! Kram
Matilda Berlin

#14 - Johanna Utterberg

Underbart med helg och så härliga punkter, jag är glad att våren är påväg, att jag har min fina och kloka sambo och att det är såååå härligt med FREDAG och helg!! :D Hoppas din fredag är bäst! Kram <33

Svar: Men åhh vilka underbara punkter du har! Ha en ljuvlig helg fining <33
Matilda Berlin