Matilda Berlin


En träningslista
 

I mina öron när jag tränar? 
Framförallt lyssnar jag på spellistorna med min pass-musik, men även en hel del annat. 
Jag gillar peppande låtar! Gärna ett bra beat med tydlig snabb takt och tydlig takt. 
Ska jag ut och promenera eller springa tycker jag istället om att lyssna på en riktigt härlig podd =)

I min träningsväska finns det?
Hörlurar, skor, träningshandskar, extra träningskläder, vattenflaska, min Ipad, träningskort och en proteinbar 

 Favoritmuskel?
Jag älskar ju coreträning! Men så är ju ben och rumpa alltid kul att träna 

 Mål med träningen?
Jag är ju lite tråkig och har inget speciellt mål, utan träna bara för att det är så fantastiskt roligt! Sen är det såklart för att stärka min kropp och må bra. Att man får en snygg kropp är ju bara en bonus, hihi!

 Favoritmat?
Det här är enligt mig en utav livets absolut svåraste frågor! Jag älskar det mesta, men thaimat står högt i listan 

 En riktigt fräsch sallad är aldrig heller fel =)
 

 Då mår jag som bäst?
När jag står i gruppträningssalen, med musik så högt att basen dunkar genom kroppen, med deltagare som ger järnet och endorfinerna bara sprutar!

 Favoritkonditionsträning?
DANS! Utan tvekan!

 Mina bästa kosttips?
Oj! Ät varierat och kom ihåg att du kan äta allt, men inte alltid =)

 Favoritmellis?
Skulle egentligen kunna rabbla upp hela mitt skafferi som är fyllt med massa goda och nyttiga snacks! Absoluta favvisen är nog kvarg toppat med granola/musli och kanel. Men jag älskar också frukt, äggröra, knäckisar, morötter (nya dillen, haha), keso, proteinbars, äpplen stekta i kanel - ja listan kan göras lång!

 

 Då tränar jag som allra helst?
Kan man svara alltid? Haha! Älskar att starta dagen med en powerwalk eller ett lågintensivt pass! Älskar att bryta av arbetsdagen med ett lunchpass! ÄLSKAR att få träna på kvällen för att få åka hem och få sjunka ned i soffan, nyduschad, helt slut men så lycklig och endorfinhög!