Matilda Berlin


Gymmet med bästa utsikten
 
Det är ingen tvekan om att jag älskar mitt gym hemma, men något det inte har är den där utsikten. Jag säger bara WOW! Det var verkligen magiskt! 
 
Gymmet ligger ute på Phi Phi och det ingick inträde genom hotellet, så då passade vi på att köra semesterns första pass. 
Jag måste säga att det är perfekt att ha med sig en PT (Johanna) när man är ute och reser, haha! 
Jag brukar liksom inte tycka att gymmet är superkul (saknar faktiskt mina klasser lite granna), men vi fick till ett riktigt bra pass med olika superset och triset vi jobbade om vartannat. 
Bland annat avslutade vi med 3 set av 20 x plankan med höfttouch i golv och 10 x armhävning med klatch. 
Riktigt bra avslut =)
 
Hur är det med er? Brukar ni träna på semestern eller tar ni helt och håller ledigt när ni är borta?
 
 
 
 
 
#1 - Marie

Va duktig du är!

Svar: Tack finaste du!
Matilda Berlin