Matilda Berlin


Jag fick jobbet!

JAG FICK JOBBET! 

Wihooo! Förstår ni vilken lycka??
Jag kom för några veckor sedan på att min plan på att vara ledig hela Juli och fortsätta vara lärarvikarie fram tills i höst kommer att gå i krasch efter som att det är sommarlov (bra tänkt…). Och vilken arbetsgivare skulle vilja anställa en sommarjobbare (vilket är allt alla söker just nu) som vill vara ledig under den mest hektiska månaden på året? 
Ingen jag vet i alla fall.

 Men med det här jobbet kommer jag att jobba varannan vecka, vilket gör att jag kommer att kunna vara ledig lagom mycket och samtidigt ha ett jobb.

Så ikväll ska här firas! =)

 Hoppas ni också har haft en underbar dag hjärtan <3

 
 
 
 
 
 
 Firar hemma ikväll, men igår var vi ute och firade Wilma på Pinchos! =) Sååå gott! 
 
 

#1 - Natalie Honkonen

Åh så kul, grattis! Kramar

Svar: Tack fina du! Kram <3
Matilda Berlin

#2 - sandra

grattis!

Svar: Tusen tack fining <3
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Åh såå roligt, stort grattis!!

Svar: Tusen tack fining! <3
Matilda Berlin

#4 - Moa Kandelin

Grattis grattis!!

Svar: Tusen tack fina du!
Matilda Berlin

#5 - Moa Kandelin

Grattis grattis!!

#6 - Amanda

Så roligt, grattis!

Svar: Tack fina du!! <3
Matilda Berlin

#7 - Julia Persson

Åh va roligt, grattis :)

Svar: Tusen taaaack! =)
Matilda Berlin

#8 - Carro

grattis! vad är det för jobb? :D

Svar: Tack fina du! Jag ska jobba ombord på båtarna =) Kram
Matilda Berlin

#9 - A M

Men åh så kul, stort grattis! Mysiga bilder :D
sv: Haha låter inte bra det där du... Men det är ju värt!! Så himla gott!
Kram

Svar: Tusen tack fina du!! =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Ida

Åh grattis!! :) Kram <3

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#11 - Freja

Men vad kul! Grattis :D

Svar: Tack fina du! Verkligen sååå glad! Kram
Matilda Berlin

#12 - Freja

Men vad kul! Grattis :D