Matilda Berlin


Off to Phi Phi
Hej finingar! 
Jag kan med handen på hjärtat säga att mina två
mest utalade meningar under dagen har varit "Hur underbart är inte det här??" och "Livet kunde verkligen ha varit värre just nu!". För vet ni vad? Livet är heeelt underbart! Och det är Thailand med! 
 
 
 
Efter en supergod frukost imorse (yes, även den nailade vårat hotell) mötte vi upp Ösa och Johanna för att ta båten ut till Phi Phi Island där vi nu ska bo i två nätter. 
Och ja, jag hade verkligen helt rätt i mina farhågor om att känna mig blekare än blekast i jämförelse med
Johanna, haha! Se bara ⬇️
 
 
Vi har precis kommit tillbaka till hotellrummen för att dusch och göra oss iordning för att gå ut och äta middag, dricka ett par semesterdrinkar och bara njuta av livet =)
 
Ha det bäst där hemma <3
 
#1 - angus

men gud så härligt!!

Svar: Heeelt fantastiskt! Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Carro

Åh så underbart!!! Njut!!! :)

Svar: Det gör jag VERKLIGEN! =) Kram fina du <3
Matilda Berlin

#3 - Veronica Möller

Så härligt! Hoppas ni har det bra! :) Kram! ♡

Svar: Tack fina du! Det har vi verkligen =)Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Haha åh, skrattade ärligt talat högt åt bilden på er två! Dock skulle du se brun ut bredvid mig så jag ska väl inte säga något ;) Härligt att du har det bra!

Svar: HAHAHA, ja då är vi två kan jag säga! Mem phh, då är det dig jag ska resa med näst gång alltså ;) kram <3
Matilda Berlin

#5 - matilda

fyfan vad härligt! älskar thailand!

Svar: Jag meeed! Är helt underbart!! <3
Matilda Berlin

#6 - Amanda

Åhh vad roligt 😍😍

Svar: Men jaaaa! Älskar det verkligen här 😍
Matilda Berlin

#7 - Ida ❉

Härliga bilder :)

Svar: Tack fina du!!
Matilda Berlin