Matilda Berlin


Packar Åter Resväskan

Hej hjärtan!
Just nu sitter jag på hotellgolvet och har börjat packa min väska. Att säga att jag längtar hem skulle vara en stor fet lögn, för vi har verkligen haft det fantastiskt! Men med det sagt så är jag ändå fruktansvärt taggad på att komma tillbaka och ta tag i vardagen igen! Jag minns faktiskt inte när jag var så här fylld med inspiration sist, vilket känns helt fantastiskt! Här skall utföras underverk!! =)

 Och varför hittar jag den nya favoriten först sista dagen?? 

Idag har vi tillbringat ena halvan av dagen på stranden och när solen gick i moln där åkte vi hem och tillbringade den andra halvan vid poolen. Inte en enda solstråle fick brinna inne kände vi, haha!
Efter det var vi såklart tvungna att ta en sista massage, fylla magarna med denna fantastiska thaimat och småshoppa det sista, innan vi nu hamnade här framför våra resväskor. Nu när jag tänker på det ska jag nog springa iväg till affären och köpa lite godis att krypa upp i sängen med, för vilken choklad kan inte trösta ett deppigt hjärta?? ;)
Puss på er <3

 
 
#1 - Heléna

Så härliga bilder :D Skönt att ni har haft det så bra! Kramar finaste Matilda <333

Svar: Tack finaste du! Hoppas du har haft det lika bra här hemma <333
Matilda Berlin