Matilda Berlin


Söndagslista
☆ SÖNDAGSLISTA ☆

 Vad har varit bäst i veckan?
Oj vad svårt! Det känns lite som att min vecka varit uppdelad i två: på semestern och hemma från semestern. 

På semestern måste det ha varit det faktum att faktiskt bara vara på semester och njuta av livet!

Hemma så var det helt klart gårdagskvällen som tillbringades med fina vänner och en flaska vin innan vi gick ut och stängde Munken =)

 

Vad har varit sämst i veckan?
Mardrömsresan vi hade hem. Utan tvekan!!! (Ni kan läsa om den HÄR). Nej FYY vad dåligt vi mådde! Och för er som undrar har jag fortfarande inte hört något om jackan =(

5 tankar den här veckan:
- Jag borde sätta mig ned och plugga… 
- att jag i alla fall är imponerad över mig själv för att ha pluggat inför Högskoleprovet under semestern
- Det heter tydligen skatta sig lycklig och inte skratta sig lycklig vilket jag varit övertygad om i hela mitt liv. Snacka om game changer 
- Vem är jag längre?? Just nu är jag sååå sugen på att köpa en pliserad kjol, vilket ALDRIG skulle fått flytta in i mina garderob för ett halvår sen, haha! But I like it!
- Jag vill lära mig mer om SEO (sökoptimering). Någon som är bra på det och kan förklara det mer för mig? =)

 Vilken har varit veckans låt? 

 Jag hade faktiskt inte hört den innan jag några av spotifylistorna jag plockat förens på planet hem. Men sen gick den på repeat jag vet inte hur många gånger, haha!

Vilket har varit veckans crave?
Iced green tea! Hur kunde jag inte ha hittat det innan sista dag?? Verkligen såå gott!  

 

Vad ser du fram emot?
Oj! Så mycket roliga saker!

  • Att börja på nya jobbet
  • Att världens finaste Agnes snart kommer hem från Norge
  • Att sen åka och hälsa på henne i Norge
  • Skatteåterbäringen (tjohooooo!)
 
Hoppas ni har haft en underbar vecka hjärtan <3

#1 - Tilda Barkselius

Himla kul att få läsa om din vecka, jag har dock också trott att det heter "skratta sig lycklig" hela mitt liv. Hade ingen aning om att det hette "skatta" :)

Svar: Nämen visst har man det?? Men tydligen är det så??
Matilda Berlin

#2 - Gabriella

Åh så underbart med semester!!

Svar: Men ja verkligen!!!
Matilda Berlin

#3 - Ida

wow vilken häftig första bild!! :) Kram

Svar: Nämen åhh! Tack fining <3
Matilda Berlin

#4 - NICOLE

Fy vad jobbigt att höra om hemresan :( Och så känner jag samma som dig angående pliserad kjol. Hade aldrig gått för sig för något år sedan men nu känner jag att jag nog behöver en ;)) Kram

Svar: Haha, nämen visst är det så?? Sjukt oklart ;) Kram
Matilda Berlin

#5 - Natalia

Så roligt att läsa :D

Svar: Tack fining <3
Matilda Berlin

#6 - Caroline

Kul att läsa!!

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin