Matilda Berlin


Stora HAT-listan

Till skillnad från de flesta andra listor jag har skrivit där jag listar sånt jag tycker om, så hittade jag den här: Den stora HAT-listan! Haha! Tänkte att det kunde vara lite kul att svara på, så får ni se en annan sida utav mig


Min äckligaste mat?

Hmm, jag gillar det mesta. Men jag har fruktansvärt svårt för smaken av hav. Jag gillar fisk och skaldjur - så länge det inte smakar just fisk och skaldjur, haha! Sen klarar jag varken av ägg, kaviar eller lakrits

 Det här tackar jag inte nej till i alla fall 


Hatväder?

Blåsigt! Fy vad jobbigt det är när det blåser massor (hur jag tänkte som bosatte mig på en ö vet jag inte, haha!), det känns nästan som att vädret luras med en. Man tittar ut på morgonen och tänker ”åh vilken fin dag!” och väl ute blåser man bort och blir sjuk på en timme… Nej, fyyy!

Då tappar jag humöret helt och hållet?

När jag inte har ätit på ett tag - matarg i världsklass som Richard brukar beskriva mig. Eller när någon är en hycklare och säger emot sig själv. <—- Det är verkligen bland det värsta jag vet! Stå för det du säger!

 

Sämsta musiken?

Dansband! Jag är inget fan av musik på svenska överlag, och i combo med just dansbandstakt, slår det bara fel i mina öron

 
Värsta tiden på dygnet?

4-tiden skulle jag nog säga. Oavsett om man är vaken för att man inte somnat än eller om man går upp för dagen, så mår man aldrig bra så dags. Man, eller i alla fall jag, mår liksom illa i hela kroppen som bara skriker efter att få sova…

Mitt sämsta humör?

Samma svar som när jag tappar humöret… 

 

 

 Värsta personlighetsdragen?

Hos mig själv? Jag har fruktansvärt svårt för förändringar. Inte planerade förändringar utan sånt som plötsligt uppstår. Jag behöver förvarning, haha!
Och sen att jag alltid gråter när jag blir arg. Försök bli tagen seriöst när man som tjej står med tårar som sprutar och till slut får skrika att jag är inte ledsen, jag är ARG

Hos andra?
Hyckleri, som sagt. Och negativitet! Ja, fyy för det! Hur folk orkar gå runt och vara bittra och negativa och bara se det dåliga i allt förstår jag verkligen inte

 


 

#1 - carolines

Vilken rolig lista! :D

Svar: Visst var den? =)
Matilda Berlin

#2 - Marie

Håller med, att vara vaken vid 04 är ingen höjdare men det har blivit en del nätter vaken med bebis den tiden:)

Svar: Nej fy nej! Men jo så blir det med en liten i livet <3
Matilda Berlin

#3 - Emelie Andersson

Vilken rolig lista :)

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#4 - Annsoh

jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack fining! Och detsamma! =)
Matilda Berlin

#5 - Tuva Björnwall

Haha kul att läsa, håller med dig om en hel del :D

Svar: Tack finan! Kram
Matilda Berlin