Matilda Berlin


Världens mest fantastiska solnedgång
 
 Hej hjärtan! 
Igårkväll tog vi en såndär fantastisk promenad i behaglig värme upp till view pointen här på Phi Phi och såg den mest otroliga solnedgången någonsin. Det var verkligen sådär riktigt magiskt alltihopa! 
 
NOT! Vi tog den mest stressade och svettiga promenaden någonsin. Vi snackar till den grad att svetten bokstavligt talat rann om oss. Upp för branta backar, ned för konstiga stigar i skogen (såklart helt fel väg) och missade solnedgången med 3 minuter...
Såå sjukt irriterande efter våran snabba power walk (med definition på power). 
Men trots det måste jag säga att det var riktigt fint där uppe och vi fick se flera vilda apor på vägen. Så efter en dusch och en riktigt god middag (har jag sagt hur mycket jag älskar Thaimat??) så var vi trots allt riktigt nöjda med våran lilla utflykt =)
 
 
 
 
 
 
#1 - Josefin Nilsson

Wow vad fin utsikt! :)

Svar: Det var jättefint! =)
Matilda Berlin

#2 - Jessica Zederfeldt

Så kul att du är på samma plats som jag också varit på :D Jag håller verkligen med dig om alla saker du skriver om Krabi! Ett tips är att pröva deras olika "pannkakor" som dom gör i dom små stånden längs vägen!! Å herre gud säger jag bra, den bästa är definitivt med ananas smaken! Ett annat tips du måste göra är att snorkla! Det är helt fantastiskt, men jag avårder från att rida på elefanter, hur spännande det än låter. Och om du ändå ska göra det så läs massor innan om hur och vad elefantridning innebär för elefanterna. Jag red själv när jag var där för 5 år sedan och hade jag vetat bättre då hade jag inte gjort det, och kommer inte att göra om det för elefanternas skull <3 Hoppas verkligen att du har en superhärlig resa! Kram fina :D <3

Svar: Tack finaste du! Kul att du skriver samma dag som jag både äter pannkakan och åkte på snorklingstur haha! Och jo, jag minns från sist hur upprörd jag blev över elefantskötseln, så det är ett stort No No! Kram fining <33
Matilda Berlin

#3 - Amanda

Wow vad vackert! :)

Svar: Sååå fint i verkligheten med =) kram
Matilda Berlin

#4 - Mattias

Vilka underbart häftiga bilder!

#5 - Mattias

Vilka underbart häftiga bilder!

Svar: Tusen tack vad glad jag blir!
Matilda Berlin