Matilda Berlin


Mitt hjärta!
Jag har ju då världens bästa pojkvän!
Tänk att han kan göra dom där småsakerna som får hjärtat att bara svämma över.
 
När det kommer till att skämma bort mig själv är jag väldigt snål.
Kläder i mängde ja, men sällan något dyrt.
Ska vi istället prata kroppsvård är det möjligt att jag är bland de snålast på jorden. En scrubb för 69kr på Rusta är så att jag definitivt tvekar.
 
Men så hamnade jag på Åhlens för några dagar sedan och stoppar näsan i några av Body Shopps produkter. Jag har alltid undrat vad uppståndelsen krig dom har varit, men varit för snål för att röra. Jag menar en body butter för 200:- Inte riktigt min visa.
Men herre jösses vad gott dom luktade.
Virgin Mojito och Passionsfruk - stora favoriter!
Sen hittade jag en scrubb med mango"smak". Och jag hade verkligen svårt att gå ifrån affären utan den. Men som sagt 200:- är alldeles för mycket enligt mig.
Lite halv gråtfärdig (okej, nu överdriver jag) berättade jag för Richard om den på kvällen.
Och tror ni inte att han hade köpt den åt mig dagen efter.
Hur kan jag ha varit så lyckligt lottad att fått träffa någon så underbar??
Finns att klicka hem HÄR
 
 
Psst! Ni har väl inte missat att Body Shop har världens rea just nu? Kolla HÄR