Matilda Berlin


Saknar bloggvärlden!
Hej vänner!
Just nu känns det som att jag har världens distans till bloggen - och jag gillar det INTE alls! 
Men ibland kommer livet emellan. Med trippen till Danmark, avsaknaden av internet och nu flytten finns det verkligen ingen tid över till att svara på era underbara kommentarer eller gå in och läsa era (min favorit-) bloggar. Vilket jag fullkomligt hatar. Men jag lovar att jag har inte glömt bort er! Så fort jag får en stund över, om det så är när jag går på toa, ska jag verkligen ta mig tillbaka till bloggvärlden igen.
 
Flytten har förresten gått jättebra! Jag har sprungit fram och tillbaka hela dagen. Upp och ned för trappor. Fyy vad jobbigt det varit förresten. Våran gamla lägenhet har legat en halv trapp upp och nu bor vi plötsligt 5 trappor upp. Dessutom har vi ju inte packat särskilt bra eftersom att vi flyttar så löjligt kort (riktigt dumt!). Så jag har sprungit med den ena ica-kassen efter den andra, haha! Lär er av mina misstag och packa ordentligt!
 
 Stickad tröja/klänning HÄR // Hatt HÄR // Skor (liknande) HÄR
 
Bilder från morgonens promenad 
#1 - Tilda Barkselius

Åh vad skönt att flytten gick så bra!

Svar: Jamen verkligenn! Vi har lite grejer kvar, men snart så =) Kram fina!
Matilda Berlin

#2 - Lovisa

Tack snälla, vad gullig du är! <3

Vad roligt att flytta!! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! :D

Svar: Trivs redan så oerhört bra! Den är liksom inte jättefin, men kommer verkligen att bli det =) Kram
Matilda Berlin

#3 - Jeanette

Ibland kan det vara bra att få en lite ofrivillig bloggpaus för att hitta drivet igen. Så är det iafal för mig :)

Svar: Väldigt sant! Det bekräftar verkligen hur kul jag tycker det är med tanke på hur mycket jag saknar det =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Heléna

Så skönt att det har gått bra med flytten, men det låter lite jobbigt att knalla fram och tillbaka med påsar istället för att packa i kartong ;) Stora kramar till dig finaste Matilda <333

Svar: Tänkte det först med, men så insåg jag att det nog faktiskt var väldigt bra. Eftersom att inget blev för tungt för mig (vilket det lätt kan bli när man packar lådor) så kunde jag flytta under tiden som Richard var på jobbet =) Kram bästaste du <33
Matilda Berlin