Matilda Berlin


Att känna sig stark
Hej alla finingar!
Jag har precis kommit hem från ett riktigt svettigt GRIT Cardio-pass. Så galet skönt att verkligen köra allt från början till slut. Och idag var blev jag verkligen slut, för herre vad jobbigt det var. Men det var inte den där känslan av att känna sig svag och utan ork, utan jag var så stark att jag orkade utmana mig själv lite extra.
Sååå galet skönt!
 
Nu ska jag ta en riktigt varm dusch och mjuka upp musklerna lite. Älskar verkligen den där känslan av att kliva ut och känna sig ren och avslappnad.
Och vet ni vad det blir till middag? Hemlagad pizza! Har cravat det ett par dagar nu och äntligen är det dags.
Visst är det underligt hur mycket godare det blir när man gör den hemma än när man köper den från restaurang? Så nu ska njutas resten av kvällen och laddas om ordentligt inför morgondagens BodyJam =)
 
Puss på er!
 
 
Kvällens tips: Santa Marias bottnar 👌🏼
 
#1 - Simzore

Verkligen kul när man har såna dagar som man känner sig riktigt stark! Håller med om det där med en avslappnande dusch, såå skönt! :D Vad är dina favorit-toppings på pizzan om du får välja? ;)

Svar: Ja men visst är det! SÅ kul att känna skillnad och vet att man verkligen gör resultat =) Jag är fortfarande kvar i hawaii-stadiet och har alltid varit, helt klart min favorit ;)
Matilda Berlin

#2 - SUSANA

Sv: åh tråkigt att det inte arrangeras såna saker där du bor. Det var ett jättetrevligt event.

Gott med pizza, aldrig testat santa Marias bottnar. Kör alltid på sånt pizzakit från Ica.

Svar: Ja, det är verkligen tråkigt =(Vi brukade också köra på icas förut, men santa marias bottnar är så enkla och blir verkligen supergott =) Kram
Matilda Berlin

#3 - SUSANA

Sv: åh tråkigt att det inte arrangeras såna saker där du bor. Det var ett jättetrevligt event.

Gott med pizza, aldrig testat santa Marias bottnar. Kör alltid på sånt pizzakit från Ica.