Matilda Berlin


För att han har sagt upp sig
 
 
Åhh vilken lycka dess fredagar för med sig! Hu är det möjligt att en enda dag alltid kan vara så bra?
Jag har fått en massa gjort idag och har precis varit iväg och tränat. Såå skönt! Dags för en dusch innan jag och Richard ska fira lite.
 Juste, jag har kanske inte berättat det för er. Men idag har Richard jobbat sin sista dag på sin nuvarande arbetsplats och på Måndag börjar han på ett helt nytt företag. Så spännande för honom! 
Så vi ska köpa hem mat från Surfers, en av Visbys absolut bästa restauranger, åka till hemmakväll, hyra en film och köpa en massa godis innan vi ska krypa upp i soffan. 
Åhh dessa älskade fredagar!
Puss på er hjärtan <3
 
 Ett antal timmar tillbringades idag med näsan i plugget. Det börjar nästan kännas som att min plugghjärna har vaknat till liv =)
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

gud, visste inte att det gick att hyra film längre, eller åtminstone inte att folk gjorde det. Men det låter... mysigt och nostalgiskt!! <3

Svar: Haha, nej det är ju inte direkt något man gör var och varannan dag. Hade fått en hyrfilm i födelsedagspresent utav Hemmakvälls medlemsklubb, men så kom vi på att vi har fasen ingen dvd-spelare. Så det blev en streamad en istället ;) Haha <3
Matilda Berlin

#2 - Angelix

Fin bild på dig!!

Svar: Tack sötaste du! Kram
Matilda Berlin

#3 - Angelix

Fina bilder!!

#4 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Allt är toppenbra med mig =) Hur är det själv? =)
Matilda Berlin