Matilda Berlin


Hejdå blogg.se ?

Jag vet inte om jag gör något jättedumt nu, för beslutsångesten har verkligen varit total inför det här. Men från och med idag kommer jag att flytta min blogg till nouw, men under mitt egna domän så den finns fortfarande på matildaberlin.se.

 Jag vet ju att om jag inte är nöjd med nouw så är det bara att flytta tillbaka den till blogg.se igen. Men något utav de värsta jag vet (okej, nu överdriver jag haha) är bloggare som byter portal stup i kvarten… Hoppas verkligen inte att jag blir en utav dom!

  

Såklart kan det bli lite problem med designen (vilket det redan är... Planen var att jag skulle exportera över bloggen igårkväll så att det var klart, men vem hade kunnat tro att det skulle ta över 10 timmar??) och allt är inte riktigt där det ska vara, så ha tålamod. Och säg jättegärna till om ni ser något knasigt som jag missat =)

 Nytt år, ny vår, ny nystart!  

 


 

#1 - My

Hoppas du blir nöjd :)

Svar: Tack fina! Det hoppas jag med =)
Matilda Berlin

#2 - Netti Starby

Vad spännande och hoppas att du kommer att trivas! :-D Kramis

Svar: Jag hoppas det med =) Kram
Matilda Berlin

#3 - A M

Jag har också funderingar på att byta, men det krävs mycket för att få det att funka! Hoppas verkligen att nouw passar dig!
sv: Mjölk och flingor är små guldkorn i vardagen ju! Men chiapudding slår mycket :P
Kram

Svar: Det är ju verkligen det!! Domänet skulle flyttas, alla spårningskoder (som dessutom inte gick att installera på nouw...), importera över blogg - jag verkligen sååå mycket!
Matilda Berlin

#4 - Alice Lindström

Spännande :)

Svar: Ja, och sjukt nervöst haha!
Matilda Berlin

#5 - Sara Ekman

Hoppas du blir nöjd! )

Svar: Tack fina! Det hoppas jag med =)
Matilda Berlin

#6 - Julia

Hoppas du blir nöjd!

Svar: Det hoppas jag med!! =) Kram
Matilda Berlin

#7 - Linnéa

Åh vad kul med nystart. Då kikar vi in där fortsättningsvis 💕

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att det blir bra =) Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Alice

Hoppas att du blir nöjd, ska bli spännande att se! ^^ Kram.

Svar: Jag hoppas det med =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Carolina Thoor

Jobbigt då man inte känner sig nöjd på en bloggdomän, men hoppas du tycker om nouw och stannar där! :)

Sv; ja, det håller jag helt med om :D

Svar: Ja vi håller tummarna =)
Matilda Berlin

#10 - Pauline Hurtig

såg att inget inlägg fanns där än, men hoppas du blir nöjd :D

Svar: Jag vet.... Blogg.se kunde inte fixa exportfilen. Men det är påväg =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Johanna Utterberg

Nämeeen näää!! ;) Jag älskar blogg.se, men hoppas du blir nöjd med ditt byte! Kram fina du <3

Svar: Över lag har jag också varit nöjd, så jag är rädd för att det är en "gräset är grönare på andra sidan situation", men vi får se =) Kram
Matilda Berlin

#12 - Rebecha

Hoppas du blir nöjd med bytet, Lycka till! :)

Svar: Jag hoppas det med! =) Kram
Matilda Berlin

#13 - Amanda

Hoppas du kommer trivas på nouw 😃

Svar: Det hoppas jag med =) Kram
Matilda Berlin

#14 - Carro

Så roligt! Tror du kommer gilla nouw.com :)

Svar: Tack fina! Jag hoppas det =)
Matilda Berlin

#15 - Katta

Vad roligt, hoppas att du blir nöjd! :) Innan var jag den som bytte bloggportal hela tiden hahah.

Svar: Haha, då ska jag egentligen ogilla dig då ;) Nejmen, tusen tack fina du <3
Matilda Berlin

#16 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Nej!! Inte lämna blogg.se, haha! Det är min åsikt, har testat alla andra också men är så besviken på desigen där. Man kan inte göra lika mycket som man kan här! :) Men hoppas du kommer trivas ändå!

Svar: Haha! Jag är lite rädd för att det är en "gräset är grönare på andra sidan situation", men vi får se. I värsta fall kommer jag tillbaka ;) Kram <3
Matilda Berlin

#17 - Amanda Forsman

Hoppas du blir nöjd med bytet!

Svar: Jag hoppas det med =) Kram
Matilda Berlin

#18 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det kommer säkert bli toppen för dig på nouw :D

Svar: Tack söta! Jag hoppas det med =) Kram
Matilda Berlin

#19 - J

Spännande med nytt!

Svar: Ja! Jag hoppas att det blir bra =)
Matilda Berlin

#20 - Annica

Märker att många byter till nouw. Jag har själv funderat på det. :D hoppas du blir nöjd med att skriva från nouw. :D

Svar: Jaha?? Jag hoppas det med =) Kram fina
Matilda Berlin

#21 - Heléna

Hoppas du blir nöjd med portalbytet :D Kramar finaste Matilda <333

Svar: Tack snälla! Det hoppas verkligen jag med =) kram finaste <333
Matilda Berlin

#22 - Carro

hoppas du kommer trivas! har också haft funderingar på att byta men hatar verkligen förändringar! men känns inte som om man utvecklas så mkt på blogg.se

Svar: Tack snälla! Jag hoppas det med =) Jag hatar också förändringar och har tvekat jättelänge innan jag vågade göra något ;) Kram
Matilda Berlin

#23 - Sarah

vart hittar man adresen

Svar: Det är fortfarande matildaberlin.se =) Kram
Matilda Berlin

#24 - ExklusivaMoi

Har inte ändrat NÅGOT på min blogg sen jag startade den, HAHAHHAA... har noll ork för att spendera tid för ändringar och jag är nöjd! Visst finns det några små detaljer med min blogg som jag hade velat ändra på *S*
Hoppas du är nöjd med resultatet iaf =D... TREVLIG VECKA på dig!

#25 - Yohanna af Skovde

Hoppas att flytten går bra!

#26 - hellstromellinor.blogg.se

Kul med en nystart. Lycka till!

#27 - Isabella

roligt :)

#28 - Ida

Hoppas du trivs på nouw :-)