Matilda Berlin


Mina nya favosar

Kan någon förklara var den här dagen har tagit vägen? Jag som hade tänkt städa, preppa mat, fota och plugga. Men nej, böckerna ligger oöppnade, klädhögarna är kvar och lägenheten är tvärtom mer stökig än innan. Richard var tvungen att riva ur dörrkarmen till sovrummet för att kunna sätta den nya dörren på plats och vi har börjat bygga den platsbyggda garderoben. Så dagen har inte riktigt gått som planerat.  

Men jag har fått göra det jag älskar (lett två pass) och varit med min favoperson, så dagen är långt ifrån dålig =)

Ni var flera som frågade om jag inte kunde fota kläderna jag fick hem i veckan och JA det kommer, men har som sagt inte hunnit fota något idag. Bortsett från bilderna jag knäppte på gymmet i mina nya favobyxor. Hur snygga är dom inte?? =)

 
Bjuder på den här supersnygga posen *host, host*
 
Tröja HÄR // Linne HÄR // Byxor HÄR // Skor: Nike
 
 

 
#1 - Heléna

Finaste Matilda <3 Hoppas du får en underbar lördagskväll nu fylld av en massa myyyyys :D Kramar finaste du <333

Svar: Detsamma finaste du! <333
Matilda Berlin

#2 - Lovisa

Åh vilka snygga byxor! Dem ser hur sköna ut som helst! :D
Hoppas du får en härlig helg fina du! :D<3

Svar: Dom är verkligen helt fantastiska! Kram fianste du <333
Matilda Berlin

#3 - Gabriella

Såå snygga byxor!!

Svar: Visst är dom?? =) Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Amanda

Hur snygga var inte dessa då! Och du med såklart<3 Kram

Svar: Nämen åhhh! Tusen tack finaste du <33
Matilda Berlin

#5 - NICOLE

Hihi men det är ju också lite det som är helg, att tiden bara försvinner när man inte gör något speciellt. Härligt det med =) Hoppas du har det fint! Kram

Svar: Sant! Hatar bara att inte få det planerade gjort ;) Kram fining
Matilda Berlin

#6 - Amanda

Snygga byxor! :D

Svar: Tusen tack finaste du <3
Matilda Berlin

#7 - Tilda Barkselius

Otroligt coola!!

Svar: Visst är dom? Älskar dom verkligen! =) Kram
Matilda Berlin