Matilda Berlin


Spring vibes
 
 
 
Linne HÄR // Byxor HÄR // Skor HÄR // Solglasögon HÄR
 
 Good morning sunshine and Sunshines!
Detta underbara väder! Jag kan liksom inte sluta förvånas över hur glad jag blir varje gång jag kikar ut genom fönstret och ser solen skina =)

 Jag minns hur jag under förra sommaren hatade måndagar. Hur jag fick dra mig upp ur sängen, släpa mig till jobbet och sitta där likt en utzomad zombie. Nej fyy! 
Men vet ni vad? Idag vaknar jag, kanske inte sjungandes, men med ett leende på läpparna och så peppad att det finns inte =)

 
Hoppas ni är lika måndags-clappy som jag är! 
Puss hjärtan <3

 

#1 - Netti Starby

Det är verkligen underbart med sol och vilken mysig outfit! <3 Kramis

Svar: Men ja! Verkligen sååå underbart =) Kram finaste <33
Matilda Berlin

#2 - Carro

Men snygging!!! Här är det dimmigt och grått idag, lite svårare att komma upp ur sängen då 😉 Ha en fin måndag 💕

Svar: Nej vad tråkigt! Hoppas det blir bättre idag!! Kram fina du <3
Matilda Berlin

#3 - Mirjam Therese

Jag känner precis likadant! Blir så EXTREMT peppad varje gång det är soligt på våren :)) :D

Svar: Men ja! VERKLIGEN!! =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Anita

Bra snygga byxor :D

Svar: Tack finaste du! Hur sköna som helst med =) Kram
Matilda Berlin

#5 - Bella

ÄLSKAR byxorna!

Svar: Då är vi två!! =)
Matilda Berlin

#6 - Linda

Galet snygg <33

Svar: Typ som du <33
Matilda Berlin

#7 - A M

Så himla underbara bilder! Jättefin!
sv: Det är fler som har undrat om alla olika yogapass jag gör, jag kommer att skriva om de i ett inlägg om ca en vecka! Håll utkik får du reda på vad glöd yoga är :D
Kram

Svar: Men åhh vad spännande! Det ser jag verkligen fram emot =) Kram
Matilda Berlin

#8 - My

Så underbart att vädret verkar vara på rätt väg :D Så snygga byxor!!

Svar: Men ja! Och tusen tack sötning =)
Matilda Berlin

#9 - Natalia

Så underbart :D

Svar: Tack fining!
Matilda Berlin

#10 - Chanapha

Så snygg du är! Vilken härlig outfit <3

Svar: Tusen tack sötaste du <33
Matilda Berlin

#11 - Amanda

Såå snyggt! 😃

Svar: Tusen tack sötaste du <333
Matilda Berlin

#12 - Johanna%20Utterberg

Vackra du, så solbränd!!! :D Och snyggaste byxorna alltså!! Hoppas du har en underbar måndag! :) kram fina <3

Svar: Men åhh! Tusen tack fining! Och ja - ÄLSKAR dom =) Kram <3
Matilda Berlin

#13 - ISA

men jääääklar, hur brun och fräsch är inte du då!? Sommarbabe det där juuu!

Svar: Men guuu! det är ju nästa så jag rodnar här ;) Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#14 - freja

Så fin outfit :)

Svar: Tack finaste du!
Matilda Berlin

#15 - Emmelie

Riktigt snygg outfit! :D

Svar: Men åhh! Tack fining!
Matilda Berlin