Matilda Berlin


Första advent och årets första glögg
Jag gjorde det! Jag höll mig till första advent innan glöggen kom fram. Haha, förstå vilken viljekamp det har varit varje gång jag gått förbi glögghyllan på Ica. Allra helst på kvällarna när man är hungrig och påväg hem till middagen. Jag ska erkänna att glöggflaskan har hamnat i korgen ett par gånger, men till slut har jag bestämt ställt tillbaka den innan kassakön.
Men igår kom äntligen dagen - 1:a advent
 


#1 - Maria

Kul..jag klarade också det.
Tycker det är lite speciellt att börja just den dagen
Kram

Svar: Jo men visst är det :) kram
Matilda Berlin

#2 - Lisa

Jag höll mig inte.. Blev bjuden på glögg för snart en månad sen och kunde inte tacka nej🙊

Svar: Dömmer dig absolut inte, har som sagt varit en riktig viljekamp ;)
Matilda Berlin

#3 - Freja Limelake - Resor, accessoarer, skönhet, mat

men vad mysigt :)

Svar: Det var det verkligen :)
Matilda Berlin