Matilda Berlin


Med träningsvärk i rumpan
Och äntligen fick även jag ta helg! Efter gårdagens myskväll var jag på riktigt lördagshumör när jag vakna. Det blev dock lite sämre när jag väl klev upp ur sängen. Inte ens 24 timmar efter CXreleasen hade jag sjuk träningsvärk i rumpan, och sen fick jag igår den briljanta idén att köra rumpa och ben i gymmet. Aj, aj, aj!
Och inte bara i rumpan utan i nästan hela kroppen. Ni vet sådär så man känner sig trött och slö i hela kroppen. Så med den känslan klampade jag in på jobbet i vetskapen om att jag först ska jobba på kontoret 1 timme, hålla en zumbaklass och sen 2 barndansklasser. Inte allt för taggad klev jag in i salen till zumban och körde igång. Och jag vet inte när jag hade sånt bra drag sist. Ungefär hälften av deltagarna kom fram efter passet och sa att det var jättekul och bästa passet på länge. Det är dom dagarna man känner att man faktiskt är bra på det man gör. 
 
Och nu ska fantastiska Richard bjuda mig på thaimat. Jag vet faktiskt inte när vi var ute och åt sist så det ska bli jättemysigt!
 
 Lördagsfrukost när den är som bäst! 
 
Efter dagens pass! Endorfindrogad och lycklig
 
Lunchen (klockan kvart i 4...) från Thaithai! Jag åt en jättegod Tom kah gai och Richard Padthai. Bästa thaimaten på gotland!