Matilda Berlin


Fredagsfrukost och utmaningar
Jag bad om en utmaning. Jag letade efter en utmaning - och oj vad jag fick den!
Jag älskar det! Jag växer varje minut jag jobbar, både kunskapsmässigt och som person. 
Nu har jag jobbat min första riktiga vecka och dagarna bara flyger förbi. Plötsligt har timmarna försvunnit och det är dags att gå hem för dagen. 
Men jösses vad jag är slut! Utmaningar tar verkligen alla ens krafter. 
Igår var tanken att jag skulle sätta mig och skriva blogginlägg, söka inspo och planera framåt, men jag fick inte fram ett ord. Inte en enda idé. Noll. Nada. Silch. 
Min hjärna behövde helt enkelt få vila. O det ska den få fortsätta göra för nu är det snart helg - tjohooo! 
Vi ska faktiskt på after work med jobbet ikväll. Ska bli kul att lära känna dom andra mer än som bara kollegor =)
Men först ska jag utmanas i några timmar. Let's do this friday!

Typ såhär känner jag idag

Fredagsfrukost 👌🏼

#1 - linah

åh så gott de ser ut!! <3

Svar: Sååå gott! Vardagslyx i sin finaste form =) kram
Matilda Berlin

#2 - Heléna

Hoppas det blev en trevlig AW :) Kram <3

Svar: Det var jättetrevligt =) kram <3
Matilda Berlin