Matilda Berlin


Sunday Workout
Det bästa jag vet med att träna på helgen är att man får träna utan tidspress.
När jag tränar efter en dag på jobbet blir det så att jag konstant går och sneglar på klockan och skyndar mig så gott jag kan för att få komma hem i tid. Alternativt måste jag skynda sig för att jag är och tränar innan jag börjar dagen arbetstimmar. Även om man egentligen har tid så blir det ändå en liten press på att bli klar.
Men inte på helgen!
Kör man ett pass vid lunchtid finns det gått om tid att träna utan att stressa eller behöva skynda sig och sen ändå komma hem i tid. O det var precis vad jag gjorde idag.
Ett fantastiskt gympass utan någon som helst press eller tidsplan. Jag gjorde precis dom övningarna jag kände för just där och då. Latchade runt med handstående och stretchövningar mellan seten och hade 100% kul.
Bästa söndagsträningen! Gym på mitt sätt =)
 
 

Det stora pluset på det är att man sen kan komma hem, duscha, sjunka ned i soffan med en stor portion mat (pasta carbonara - bättre söndags lunch får man leta efter) och NOCCO äpple. Helt klart nya favoriten! Sååå god och perfekt med BCAAn efter passet.
Hur är det med er? Har ni tränat något idag? Vad i sånna fall? Eller har ni en mysig vilodag?