Matilda Berlin


Hemmablind
 
 
Jag satt och kollade igenom mina mobilbilder för någon kväll sen och insåg att jösses vad hemmablind man blir. Jag bor på en utav världens finaste öar! Vinter som sommar är det helt fantastiskt. Men för mig är det tråkigt nog bara vardagsmiljö. 
Det gäller att verkligen stanna upp och se det fina runt omkring sig!
 
 
#1 - Ida

Så fint :D

Svar: Visst är det?? =)
Matilda Berlin

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så himla vackert 😍.
Kram fina du <3

Svar: Ja, visst är det?? Kram finaste <33
Matilda Berlin

#3 - Henrietta

Det är så sant! Ibland stannar jag faktiskt upp och tar in hur vackra vissa ställen i min stad är!

Svar: Det gör du verkligen rätt i! =)
Matilda Berlin

#4 - miningalinn

Så fint och, själv blir jag sällan hemmablind:)

Svar: Åh vad härligt att höra! Jag blir det tyvärr alldeles för ofta =(
Matilda Berlin

#5 - Netti Starby

Jag känner faktiskt likadant och vilken vacker bild! :-D Kramis

Svar: Tack finaste du! Kram <33
Matilda Berlin

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, finaste Visby! Brukar åka till Gotland minst en gång varje år, men 2016 blev det inte ett enda besök så nu längtar jag dit något fruktansvärt mycket!

Svar: Du får hojta till nästa gång du är här!! =)
Matilda Berlin

#7 - NICOLE

Ja det är verkligen hur viktigt som helst att verkligen öppna ögonen :) Det ser jättefint ut!

Svar: Ja, det är ju verkligen det! =)
Matilda Berlin

#8 - HTTP://nouw.com/carroat

Så fin bild!

Svar: Men åhh! Tack fina du!
Matilda Berlin

#9 - Emilia

Jättefin bild! <3

Svar: Tack söta du <3
Matilda Berlin

#10 - Amanda

Wow så vackert! 😍

Svar: Visst är det?? Helt otroligt! <3
Matilda Berlin

#11 - Jessica Högberg

alltid bra att stanna upp ibland!!

Svar: Ja det är verkligen det =)
Matilda Berlin

#12 - Sandra*

Ser verkligen hur fint ut som helst, och bilden var riktigt mysig, jag har aldrig varit i gotland men måste ta mig dit, har ju bara hört bra om gotland :D

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra =) Rekommenderar helt klart sommaren när det är varmt och allt är öppet och underbart =) Kram
Matilda Berlin

#13 - Natalia

Jag planerar på att bila till Gotland :D

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra! Ett tips är att göra det på sommaren när det dessutom är som finaste här =)
Matilda Berlin

#14 - Linda

Åh så vackert!!

Svar: Visst är det?? =) Helt underbart!
Matilda Berlin

#15 - Julia Persson

Så vackert!

Svar: Det är verkligen ett utav de finaste ställena här på jorden =)
Matilda Berlin

#16 - Prietha

Åh så fint!!

Svar: Visst är det fantastiskt! =)
Matilda Berlin

#17 - Heléna

Ja det är lätt att bli hemmablind :D Njut av allt det vackra du faktiskt har omkring dig :D Kramar finaste du <333

Svar: Ja det är ju verkligen det! Man behöver den där lilla stunden att stanna och njuta =) Kram <33
Matilda Berlin