Matilda Berlin


Vårlista
Kan ni förstå att det är Juni imorgon?? Hela våren har sprungit förbi i ett väldans tempo och imorgon är det officiellt sommar. Som jag har längtat!
Jag tänkte att bästa sättet att avsluta Maj på måste vara med en liten Vårlista=)
 
 
Har våren varit som du tänkt dig?
Både ja och nej. Jag tror inte att jag hade så mycket förväntningar på våren och nu har det hänt så mycket. Och det gör det fortfarande. Varje dag är som ett nytt äventyr och jag vet sällan vad jag riktigt ska förvänta mig när jag vaknar.
 
Hur såg ditt liv ut förra våren?
Förra våren jobbade jag heltid på gymmet och brann för det rakt från hjärtat. Allt kretsade kring gymmet och jag älskade det. Jag och Richard hade varit ihop i över ett år, vilket jag tyckte var enormt stort och jag blev lika förvånad varje morgon jag gick till säng utan att vi gjort slut. Inte för att vi inte älskade varandra (för det gjorde vi, och gör vi) utan för att jag var otroligt pessimistisk och trodde att vårat förhållande skulle hålla max ett år. Proved that wrong!
 
Hur hoppas du att våren blir nästa år?
Annorlunda och upplevelserik! Jag vill göra något nytt och få känna att jag klivit ur min comfortzone. Vem vet vad livet har att bjuda på? =)
 
Vad är det bästa med våren?
Att sommaren är på väg och man kan ta på sig lite tunnare kläder!
 
 
Vad var ditt vårplagg nummer ett?
Tråkigt nog var svarta jeans det plagget som användes flitigast. Men självklart i combo med ljusa toppar.
Sen började jag också ha på mig kjolar och klänningar till vardags, något jag aldrig haft tidigare och är oerhört stort för mig 
 
Hur förändras musiken du lyssnar på till våren?
Haha, jag slutar lyssna på julmusik 
 
Föredrar du våren eller hösten?
Våren. Eller hösten. Eller... Dom är sålika men ändå så olika. Älskar hur mysig hösten är, men samtidigt är det så fantastiskt att känna hur våren blir ljusare och varmare och man verkligen har något att se fram emot
 
Har du redan några sommarplaner?
Tyvärr ska jag jobba en hel del. Men det ska inte få hindra mig från dagar på stranden, mys hemma vid poolen, grillningar och sena kvällar. Åhh så jag längtar!



#1 - Heléna

Kul med listor och rolig läsning :) Den här våren har gått så fort så det känns som att jag har noll koll på vad som har swishat förbi :)Men jag har koll på den här veckans mål och ikväll tog jag en kvällspromenad på 11,33 km :D Så nöjd!!! Kram <3

Svar: Men visst är det så! Så galet snabbt! 11,33km?? Shit vad du är grym! Riktigt imponerande =)
Kram <3
Matilda Berlin