Matilda Berlin


Från ett jobb till ett annat

 Än en gång har jag idag lekt lärare. Hade det inte varit för att jag inte är sugen på att bli just lärare så tror jag verkligen att jag hade kunnat gjort ett bra jobb som en. Tror ni att det är möjligt att vara menad för något man inte vill? För nej, det är inte vad jag vill bli när jag blir stor, men just nu är det faktiskt rätt så kul =)

Men nu ska jag iväg och göra det jag tycker är roligast av allt - hålla gruppträningspass!
Core på boll och BodyJam står på kvällens schema, alltså kan man inte annat än att älska onsdagar!

Vad vill ni bli när ni blir stora? Och hur tror ni att man ska göra för att komma fram till vad man vill bli? För jag, jag vet verkligen inte alls



 

#1 - Tilda Barkselius

Tror mycket väl att en kan vara menad för något en inte gillar :)

Svar: Attans! Hoppas jag är menad för något jag tycker bättre om ;) Kram
Matilda Berlin

#2 - Tuva Björnwall

så himla fina saker!!

Svar: Visst är dom? =)
Matilda Berlin

#3 - Emma Broberg

Du är så galet fin, shit! <3 Jag tror inte man behöver veta, man ramlar liksom in på något tillslut. Det viktigaste är ju att man ska vilja och trivas med det. Kram!

Svar: Nämen åhh <3 Jag tror nog på det med, men jag hoppas att jag kan snubbla över just det där så snart som möjligt ;) Kram
Matilda Berlin

#4 - Jennifer

Jag har alltid varit ganska säker på att de är vården jag vill jobba i. 😊 Är just nu undersköterska, tänker plugga till sjuksköterska men vill jobba mer först o få mer erfarenhet 😊 När man väl kommer på vad de är så känns de rätt logiskt, och det är faktiskt inte fel att inte veta. Finns gott om tid ❤️ Kram

#5 - Jennifer

Jag har alltid varit ganska säker på att de är vården jag vill jobba i. 😊 Är just nu undersköterska, tänker plugga till sjuksköterska men vill jobba mer först o få mer erfarenhet 😊 När man väl kommer på vad de är så känns de rätt logiskt, och det är faktiskt inte fel att inte veta. Finns gott om tid ❤️ Kram

Svar: Åhh vad roligt! Och smart utav dig att skaffa lite vana först =) kram finaste du <33
Matilda Berlin

#6 - Karin

Idrottslärare kanske? :)

Svar: Har funderat på det, men tror nog inte det.Tack för tipset i alla fall =)
Matilda Berlin

#7 - Johanna Utterberg

Men vad roligt, skönt att du tycker det är rätt så kul just nu även om du inte vill bli lärare :) Kram fina du <3

Svar: Ja, skönt att ha "något att göra" så länge i alla fall, haha! Kram fining! <3
Matilda Berlin

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Jag har verkligen ingen aning om vad det är jag villl jobba med resten av mitt liv, så hoppar runt och testar på det mesta ;)

Svar: Jag tänker att jag får göra precis samma sak så länge ;) kram
Matilda Berlin

#9 - MALIN

Vilket roligt jobb :) Jobbar själv på förskola! Kram

Svar: Åhh vad kul! Tror att det passar dig jättebra =) kram
Matilda Berlin

#10 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Men alltså!! Hur fin är inte du då ❤️😍

Svar: Men åhhh! Tusen tack finaste du <33
Matilda Berlin

#11 - Anonym

va roligt med träningspass har alltid veöat bli instruktör :)

Svar: Det är verkligen det bästa som finns! Helt klart något jag tycker att du ska satsa på om du är sugen =) Kram
Matilda Berlin

#12 - Leo

Låter kanske sjukt tråkigt, men ekonom har jag alltid drömt om att utbilda mig till. :)

Jag måste förresten bara tipsa om ett sjukt billigt mobilabonnemanget.
Vimla fastpris för 65 kronor per månad.

10kr/mån rabatt för oss båda om du använder min länk.
https://vimla.se/?201611302353008365

Svar: Börjar nästan luta lite åt det hållet med ;) Snabb fråga (bara för at jag är nyfiken), får du betalt för varje kommentar med vimla du lägger upp, för varje klick eller för varje sålt abonnemang? Så nyfiken! =)
Matilda Berlin

#13 - Emilie

så vacker!! och jag tror att så länge du trivs och har kul så kan ju det räcka ;)

Svar: Nämen åhh vad glad jag blir! Kram finaste du! <3
Matilda Berlin

#14 - Erika

Tjänar du mycket på att hålla pass? Du håller väl ändå ganska många varje vecka? Så helt arbetslös var du väl inte den perioden efter du sagt upp dig?

Svar: Helt arbetslös var jag inte, men eftersom att många pass är 30 eller 45 minuter långa så snittar jag cirka 10 timmar på en månad. Så trots att timlönen inte är dålig så blir det inte mer än någon tusenlapp tyvärr.Kram fina du <3
Matilda Berlin