Matilda Berlin


Första dagen på jobbet
Woop, woop, wopp!
Lite så känner jag över livet just nu =)

 Igår var min första dag på utbildningen inför nya jobbet/sommarjobbet. Jag vet inte om jag har skrivit det innan, men i sommar (och så fort dom behöver extrapersonal) kommer jag att jobba på Destination Gotland. Så ska ni besöka ön i sommar finns det en stor chans att ni hittar mig i informationen ombord på båtarna, hihi!

 

Förra gången jag var ny på arbetsplatsen malde vi på med powerpoints, fakta och 13 olika dator program under varje dag i 2 veckor. Snacka om att det är skillnad mot nu! Igår fick vi både springa runt på båten, tänka lysraketer och hoppas ned i en evakueringsstrumpa (ni vet dom där orangea tuberna man tar sig ned genom för att lämna båten ned till en livräddningsflotte), och idag skall vi både lära oss om vård och åka iväg för att öva på att släcka bränder. 
Helt galet kul!

 

Just nu känner jag att jag inte kan börja jobba fort nog! Är jag en ond människa om jag hoppas att många i personalen blir sjuka så jag kan få arbetspass så fort kursen är klar??

 

 
 
 Kanske inte fräschaste toaselfisen, haha, sorry för det! Men det var den enda stunden jag fick till över igår...



#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så spännande! :D Det blir minst en tur över till Gotland i sommar så ska hålla ögonen öppna efter dig ;)

Svar: Men åhh vad kul! Det ser jag fram emot =) Kram
Matilda Berlin

#2 - A M

Gud vad roligt!
Nu kan du äntligen läsa om yoga på min blogg som du har undrat över! :D
Kram på dig <3

Svar: Åhh vad kul! Det måste jag in och kolla =) kram
Matilda Berlin

#3 - Bella

Vad roligt att du trivs, kram!

Svar: Ja! Och det känns verkligen sååå bra =) kram
Matilda Berlin

#4 - Emelie Andersson

Åh vad roligt :) den har jag åkt några gånger faktiskt. Vart bor du?

Svar: Då vet du var jag kommer stå sommaren igenom =) Jag bor mitt i visby =)
Matilda Berlin

#5 - Linda

Åh så roligt, hoppas att du kommer att trivas som fisken i vattnet <33

Svar: Jag hoppas verkligen det med =) <33
Matilda Berlin

#6 - elin

Sv: Åh tack så mycket finis! Åh så roligt med första dagen på jobbet , man är ju alltid lika spänd :)

Svar: Ja man är ju verkligen det! Tur att det blev så bra =) Kram
Matilda Berlin

#7 - Emma @ Beauty Boulevard

Åh vad spännande med nytt jobb :)

Svar: Jätte, jättekul =) Ser verkligen fram emot det =)
Matilda Berlin

#8 - Katta

Vad roligt! :D

Svar: Verkligen sååå kul =) Kram
Matilda Berlin

#9 - NICOLE

Men åh det låter ju riktigt roligt :D passar nog dig alldeles ypperligt :)

Svar: Tack snälla! Det hoppas jag med att det kommer =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Natalia

Så roligt :D

Svar: Men jaaa! =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Mirjam Therese

Åh vad roligt att du gillar jobbet så mycket! :)

Svar: Jamen verkligen! Sååå kul =)
Matilda Berlin

#12 - Amanda

Men ph vad roligt och spännande!! :)

Svar: Jaa! Det är jättekul =)
Matilda Berlin