Matilda Berlin


Frukost gör dagen bättre
 
 
 

Brrr vilket tråkigt väder att vakna till! Gråmulet och halvdassigt… Inte direkt något inspirerande väder att vakna till. Idag blir det en grå myströja och mjuka byxor på, och en riktigt stor kopp te till frukost. 

Igår blev det ändrade planer i sista sekund. Jag hade ju planerat för att åka ut till Richard på landet, men samtidigt som jag åkte till gymmet fick han reda på att han skulle jobba i stan idag. Så det blev en natt hemma vid mamma och pappa i alla fall. Dock klagar jag inte över det eftersom att det serverades pappas fantastiska köttfärssås när jag kom hem =)

 

Har ni några härliga planer idag?? Berätta! Min är, bortsett från en myslunch, fylld med till största del tråkgöra. Så berätta vad ni ska göra för kul =) 


#1 - Tuva Björnwall

Ååh vad gott :D Jag ska bara gå i skolan och vara i stallet idag, som vanligt ;)

Svar: Så gott! Det låter riktigt bra det =) Kram
Matilda Berlin

#2 - Jessica Zederfeldt

studier och jobb... men jag önskar jag skulle på solsemester haha! Hoppas du får en underbar dag kram fina! <3

Svar: Hoppas allt har gått bra och att du fick mycket gjort! Hoppas du får en fin dag idag! Kram <3
Matilda Berlin

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Jag har precis vaknat upp i ett snöigt Boden och har inga mer planer än att äta middag hos min moster så vi får se vad jag gör med resten av dagen! :)

Svar: Men snö?? Fy! Tycker verkligen att det är dags för värme nu! =) Kram fina du <3
Matilda Berlin

#4 - Netti Starby

Vad smarrigt att du fick god mat och ha en fin dag! <3 Kramis

Svar: Jamen verkligen! Och detsamma fina du <3
Matilda Berlin

#5 - Eva`s blogg

Här blir det läkar besök o sen frissan så hela dagen går i stort sätt :) nu njuter jag av mitt kaffe :) ha en fin dag kram

Svar: Hoppas allt gick bra!! Kram <3
Matilda Berlin

#6 - A M

Totally agree!!!! Frukost är bästa målet på dagen!
sv: Men åh tack fina du!! Det är riktigt roligt!
Kram

Svar: Det tycker jag absolut att det är! =) Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Linda

Men ååååh, jag vill ha den där frullen NUU!! <333

Svar: Den var verkligen sååå god! =) <3
Matilda Berlin

#8 - J

Vad gott!!

Svar: Helt fantastiskt gott =)
Matilda Berlin

#9 - Vano

Jadu frukost är ju trots allt den viktigaste måltiden på dagen ^^

Ibland så blir det inte såsom man planerat. Annars hade du missat pappas goda maträtten ju hehe:)

Svar: Det är ju verkligen det!! Såå gott =) Kram fining
Matilda Berlin

#10 - Vano

Jadu frukost är ju trots allt den viktigaste måltiden på dagen ^^

Ibland så blir det inte såsom man planerat. Annars hade du missat pappas goda maträtten ju hehe:)

#11 - Bella

Åh vad gott! Själv ska jag fotografera till bloggen idag, kommer bli iskallt haha.

Svar: Haha, ja det förstår jag! Hoppas det blev bra =)
Matilda Berlin

#12 - elin

Mums så gott det där såg ut :)

#13 - elin

Mums så gott det där såg ut :)

Svar: Sååå gott! =)
Matilda Berlin

#14 - Moa Kandelin

Mums vad gott :)

Svar: Så så gott! =)
Matilda Berlin

#15 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom

Så gott

Svar: Verkligen sååå gott =)
Matilda Berlin

#16 - Julia Svensson

Åh vad gott!!

Svar: Sååå gott! =)
Matilda Berlin

#17 - Elin

Men så fina bilder, Jag ska nu söka jobb och sedan så ska jag till stallet och rida!! :D

Svar: Men åhh! Hoppas det gick bra med jobbsökandet =) Kram
Matilda Berlin

#18 - Jeanette

Mums vad gott det där ser ut :)

Svar: Det var det verkligen med =)
Matilda Berlin

#19 - Cecilia

Ser jätte gott ut!! :) - Jag ska träffa en kompis för lunch och shopping idag! :)

Svar: Det var det med =) Åh vad härligt det låter! Hoppas du hade en bra dag =)
Matilda Berlin

#20 - Carolina Thoor

Ingen dålig frukost minsann..!

Sv; kul att du uppskattade inlägget :)

Svar: Verkligen inte! SÅå gott =)
Matilda Berlin

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

Omg, mat på dineytema var ju såååå kul!

Åh, jag känner samma... här har det snöat hela dagen :(

Svar: Det hade det verkligen! Ser fram emot om du gör det =)
Matilda Berlin

#22 - Annsoh

Jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack finaste du! Kram
Matilda Berlin

#23 - carolines

Håller med dig och gott är det!

Svar: Jajamensan! =)
Matilda Berlin

#24 - sara

gott! :)

Svar: Men ja!! =)
Matilda Berlin

#25 - Sara

Åh vad den där frukosten såg god ut!

Svar: Det var den verkligen med =)
Matilda Berlin

#26 - Isabella Huynh

vad gott!

Svar: Sååå gott =)
Matilda Berlin

#27 - Alice

Så gott! ^^ Här har vädret också varit halvdant!

Svar: Men ja!! Fy vad tråkigt! Dags för solen att kika fram tycker jag =)
Matilda Berlin

#28 - Mirre - Sweetwords

Ser jättegott ut

Svar: Det var det verkligen med =)
Matilda Berlin

#29 - Johanna Utterberg

Åh vad gott det där såg ut! :) Frukost gör absolut dagen bättre! Kram <3

Svar: Det gör ju verkligen det! MUMS =) Kram <3
Matilda Berlin

#30 - Erika

Men mums :) Själv har jag varit uppe en sväng på högskolan idag.

Svar: Härligt! Hoppas allt har gått bra =)
Matilda Berlin

#31 - Mie Evnice

Din frukost såg ju mycket godare ut än knäckebröden jag åt imorse haha!

Svar: Haha, den var faktiskt rätt god med ;)
Matilda Berlin

#32 - Alice Lindström

omnoom vad gott det ser ut!

Svar: Det var det med kan jag lova =)
Matilda Berlin

#33 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Frukosten såg så god ut, känns som sommar om man inte tittar ut genom fönstret! :)

Svar: Haha! Så sant som det är sagt ;) kram
Matilda Berlin

#34 - Veronica Möller

Men mums! Kram! ♡

Svar: Såå gott! Kram <3
Matilda Berlin

#35 - Emilia

Såå gott det där såg ut! Idag har jag inte gjort så mycket och har inget planerat till kvällen heller.. haha

Svar: Det var riktigt gott med =) Hoppas du hade en lugn och skön dag =) Kram
Matilda Berlin

#36 - NICOLE

Men mums så gott :D Allt med jordgubbar blir fantastiskt ;) Hoppas dagen din ändå blir bra trots tråksaker :)

Svar: Det är ju verkligen så det är ;) Hoppas du med hade en fantastisk dag! <3
Matilda Berlin

#37 - Piezes

Mums!:D

Svar: Såå gott! =)
Matilda Berlin

#38 - Ida

Åh vad gott det där ser ut! <3

Svar: Det var det med! Supergott <33
Matilda Berlin

#39 - Emmelie

Gud vad gott det ser ut! :)

Svar: Det var det verkligen med =))
Matilda Berlin

#40 - Sanna

Mums vad gott!

Svar: Verkligen sååå gott! =)
Matilda Berlin

#41 - Pauline Hurtig

gus så gott!

Svar: Verkligen så mumsigt! =)
Matilda Berlin