Matilda Berlin


Gårdagens lycka och misslycka
 
Gårdagens lycka och totala misslycka
 

Jag har verkligen gått runt och trott att jag är lite bättre än många andra. Jag har trott att jag har haft lite extra övervakning av Gud (eller vem som nu är där uppe). Att jag trots min klumpighet var benådad. Men igår fick jag det bevisat - jag har haft fel!

 Jag har aldrig i mitt liv haft sönder en mobil - förens nu… 

 

Allt hände i slow motion samtidigt som man hör Kill Bill-tjuten i öronen och ser mobilen falla med hörnet av glasrutan, ned mot stengolvet och bara vet att det finns inte en chans att jag kan göra något för förhindra vad som just håller på att hända. Och i nästa sekund hör man det isande ljudet av sprickande glas. 
Nej fyyy vad irriterande! 

 

Men innan det fick jag i alla fall uppleva äkta lycka - nya NOCCOn! Har ni smakat?? Summer edition med smak av ananas och grape. Verkligen sååå fräsch och god! I LOVE!
Har ni inte smakat den måste ni verkligen göra det =)

 


 

#1 - Carro

Vilken otur! Men vilken god smak på noccon :)

Svar: Ja, noccon är helt magiskt god =)
Matilda Berlin

#2 - Hanna

Visst var den god ? Love it 😍

Svar: HELT FANTASTISK! =)
Matilda Berlin

#3 - Emelie Andersson

Vad tråkigt med din mobil :(

Svar: Men jaaaa! Blir så ledsen =(
Matilda Berlin

#4 - Netti Starby

Nej vad tråkigt! Jag köper glasskydd från fyndiq billigt och det kan jag tipsa dig om. Kramis

Svar: Tack! Men jag har alltid haft skydd på mobilen (kanske därför den gick sönder först nu) och kommer alltid att ha det =) kram
Matilda Berlin

#5 - Linda

Men åh vilken god smak!! Synd med telefonen :;((((( HURTS!!! <33

Svar: Men JAAAA! På båda! Det var verkligen dagens totala lycka och dagens totala misslycka!! <3
Matilda Berlin

#6 - carolines

Vilken otur du har! :( Vill verkligen smaka den drycken.. har dock aldrig smakat Nocco, jag är mer för celsisus =)

Svar: Jag brukade också vara mer utav en Celsiustjej, men nu är det nocco 6 dagar i veckan, haha! Den är verkligen sååå god, så smaka =)
Matilda Berlin

#7 - Bella

Nej vad tråkigt med mobilen!

Svar: Verkligen såå tråkigt! =(
Matilda Berlin

#8 - NICOLE

Ajajaj för telen :(( Det gör ont i en ;) Men kul att du hittarde noccon :D Måste testa den! =)

Svar: Men JA! På båda ;) Kram <3
Matilda Berlin

#9 - Petra Olsson

Usch så surt med mobilen.kramar

Svar: Verkligen sååå surt =( Kram
Matilda Berlin

#10 - Chanapha

Åh nej! Vad tråkigt :( <3

Svar: Men JA! Verkligen så ledsen =( <33
Matilda Berlin

#11 - Johanna

Så tråkigt med telefonen! Jag hade nog börjat grina haha!

Svar: Det var verkligen nästintill =( Så jäkla tråkigt!
Matilda Berlin

#12 - Amanda

Åh nej vad tråkigt med din mobil! :(

Svar: Ja verkligen sååå tråkigt =(
Matilda Berlin

#13 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch så tråkigt med telefonen! Själv har jag haft min mobil i snart fyra år utan att den gått sönder så pepparpeppar att jag är benådad, haha ;)

Svar: Håller tummarna för dig! Trodde att jag skulle klara mig längre, men tydligen var min tid över =( Kram
Matilda Berlin

#14 - Ida

åh nej... hatar när man tappar mobilen, gud vad segt! :( Kram

Svar: Jamen verkligen =(( Kram
Matilda Berlin

#15 - Tilda Barkselius

Oj oj den måste jag smaka!
Otroligt imponerad av att du aldrig haft sönder en telefon förrän nu, himla jobbigt att den faktiskt gick sönder nu dock ://

Svar: Ja gör det! Den är verkligen såå god =) Det var det jag var lite stolt över, men ja nu var den streaken över =( Kram fining
Matilda Berlin

#16 - Carro

spräckte också min iPhone för ett tag sen, så jäkla drygt!!

Svar: Jamen verkligen... =(
Matilda Berlin