Matilda Berlin


HA EN UNDERBAR DAG!
 
 
 

Godmorgon hjärtan!

Jag vaknar upp med världens träningsvärk i magen, vilket jag fullkomligt älskar! Så skönt att känna att man verkligen lyckats med något och att det måste ge någon slags resultat, haha!

 Idag är en sån där dag när jag tänker bestämma mig för att det ska bli en riktigt bra dag. Allt blir vad man gör det till! Går man in med inställningen att livet bara är och dagarna är något man ska ta sig förbi då är det precis vad dom kommer att vara. Därför tänker jag se livet genom ett glittrigt perspektiv och dansa mig genom dagen. 

 Så, ha nu en underbar dag hjärtan! Sprid lite extra glädje och var allmänt trevlig! Puss <3

 

 Förstå att jag blev full i skratt när jag igår körde hem alldeles glad och endorfin hög från gymmet, och fick se solen skina på en något blå himmel, haha! (Läs inlägget från igår)

 


 

 

#1 - Tilda

Fina, fina du <3

Svar: <3 <3 <3
Matilda Berlin

#2 - Chanapha

Du är så fin! Hoppas du får en underbar dag. Kram <3

Svar: Inte alls som du!! Detsamma sötaste du! Kram <33
Matilda Berlin

#3 - Julia Svensson

Fina du!

Svar: Kram finaste <3
Matilda Berlin

#4 - Elin

men så fina bilder!

Svar: Tusen tack söta du!
Matilda Berlin

#5 - Cecilia

Fin du är! :)

Svar: Men åh vad glad jag blir! Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#6 - Bella

Du är så fin Matilda!

Svar: Men åhh! Du förstår inte vad glad jag blir! Tusen tack finaste du <3
Matilda Berlin

#7 - elin

Sv: åh tack så mycket , åh vilka fina bilder på dig!

Svar: Tusen tack sötaste du!
Matilda Berlin

#8 - Mamma Malin

Träningsvärk är gött men inte i magen.. tycker alltid jag känner mig hungrig då, haha!

Svar: Haha, tycker du?? Jag älskar det verkligen =)
Matilda Berlin

#9 - The Queens Diary

Fin du är :D

Svar: Inte som du!
Matilda Berlin

#10 - Alice Lindström

Bra inställning!

Svar: Tack finaste du!
Matilda Berlin

#11 - Emilia

Så fin du är, hoppas du får en bra dag då! <3

Svar: Men åhh! Tusen tack fina du <3
Matilda Berlin

#12 - Celine

Finis!

Svar: Puss <3
Matilda Berlin

#13 - Netti Starby

Jättebra inställning och ha en fin dag! <3 Kramis

Svar: Tack fining! Och tack detsamma! Kram <3
Matilda Berlin

#14 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Fina du <3<3<3

Svar: Inte som du <3 <3 <3
Matilda Berlin

#15 - Linnéa

Åh, så himla fina bilder <3

Svar: Nämen åhh! Tusen tack sötaste du <3
Matilda Berlin

#16 - Sara

Håller verkligen med dig om att en positiv inställning ger ett bättre liv

Svar: Det gör ju verkligen det =))
Matilda Berlin

#17 - Sara

Håller verkligen med dig om att en positiv inställning ger ett bättre liv

#18 - snyggafilippa.blogg.se

Åh jag med, träningsvärk är den bästa värken man kan ha! :D

Svar: Det är ju verkligen det, haha =)
Matilda Berlin

#19 - Michelle

Så fin!

Svar: Men åhh! Tusen tack söta du <3
Matilda Berlin

#20 - Johanna Utterberg

Helt rätt inställning, hoppas du har en underbar dag och glad påsk till dig vännen! :) Kram <3

Svar: Detsamma finaste du! Kram <3
Matilda Berlin

#21 - Erika

Så härlig inställning, kör lite på den också :)

Svar: Det gör du helt rätt i =) Kram
Matilda Berlin

#22 - Sussi

Härlig inställning :)

Svar: Tack fining!
Matilda Berlin

#23 - carolines

Vilka fina bilder på dig :) glad påsk <3

Svar: Nämen åhh! Tusen tack fining, och detsamma <3
Matilda Berlin

#24 - Matilda

Såå fin du är!

Svar: Men åhhh! Guu vad glad jag blir! Tusen tack fina du
Matilda Berlin

#25 - NICOLE

Skönt med träningsvärk! :D Hoppas du får en jättefin kväll!

Svar: Sååå fantastiskt skönt! Och tack detsamma fina du!
Matilda Berlin