Matilda Berlin


När man vaknar och ser en zombie

Hej finaste du! Hoppas du hade en underbar helg?? Men visst var den alldeles för kort den här gången? Minst en dag till tycker jag att vi borde ha fått!

Men men, det är bara att kliva upp, skvätta lite vatten i ansiktet, se sig själv i spegeln, le brett för att just du är du och jag är jag, och sen bestämma sig för att det här skall bli en fantastisk måndag. Eller vad säger ni??

Det faktum att jag dessutom har nya fransar hjälper otroligt mycket så att jag slipper se en halvdöd zombie i spegeln och istället ser en zombie med fantastiska ögon, haha!

 Ha en riktigt underbar dag nu! Puss <3

 Före och efter. Lite skillnad va? =)
 

#1 - Tuva Björnwall

Åh vilka snygga fransar :D

Svar: Tack finaste du! =) Kram
Matilda Berlin

#2 - Carro

Åh så fint och härlig måndagsinställning. Ha nu en härlig måndag :)

Svar: Detsamma finaste du!! <3
Matilda Berlin

#3 - Zyllah

Fantastiskt fina ögonfransar. Jag kan inte ha såna där långa, fantastiska, eftersom att jag har glasögon och mina naturliga är egentligen lite för långa redan nu. <3

Svar: Nej vad jobbigt! Det har jag inte ens tänkt på, men det måste ju vara ett jätteproblem så =( Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Bella

Så snygga fransar du har!

Svar: Tusen tack fining! <3
Matilda Berlin

#5 - elin stridh

åh stort tack :D

Svar: <3
Matilda Berlin

#6 - elin

Så snygga!!

Svar: Tack fina!!
Matilda Berlin

#7 - Hanna ä

Ja gjorde mina igår, så nöjd :D

Svar: Åhh vad härligt! Man blir ju verkligen såå glad =) Kram
Matilda Berlin

#8 - Ida

Men wow vad fint!! :) Vill så gärna göra mina ögonfransar!!:)

Svar: Gör det!! Är verkligen såå skönt att hela tiden vara "färdig" när man vaknar eller så =) Kram
Matilda Berlin

#9 - Netti Starby

Det blev verkligen jättefint! <3 Kramis

Svar: Tack finaste du! Kram <33
Matilda Berlin

#10 - NICOLE

Så härligt med fransar :D Jag gjorde det förra året men tyckte aldrig jag passade i det så jag slutade. Tråkigt, för det var så skönt att bara kliva upp och vara "färdig" =)

Svar: Vad synd! För precis som du säger är det så otroligt skönt att vakna, kliva upp ocg vara klar =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Amanda

Åh jag vill också göra fransar!! :)

Svar: Gör det! Fullkomligt älskar det =) Kram
Matilda Berlin

#12 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart med nyfixade fransar! :D

Svar: Såå underbart! Älskar det verkligen =)
Matilda Berlin

#13 - Heléna

Så fina vännen <3 Hoppas du har haft en helt underbar start på den här veckan finaste Matilda :D Kramar <333

Svar: Tack detsamma finaste Heléna!! <333
Matilda Berlin

#14 - Pauline Hurtig

skulle också vilja göra fransarna :)

Svar: Gör det! Är verkligen såå underbart skönt! =)
Matilda Berlin

#15 - elin stridh

så fint :D