Matilda Berlin


Viktigt i ett förhållande

 

 
 Jag tror att det är oerhört viktigt i ett förhållande att verkligen se sin partner och att alltid uppskatta den andra. Allra helst genom överraskningar och oväntade saker. Det kan vara allt från att oväntat köpa hem den andres favoritchoklad, till att laga en god middag eller lämna små lappar på olika ställen. 

 Jag vet att Richard kommer att finnas där den dagen något är jobbigt för mig, oavsett vad det är eller hur han behöver visa det, så kommer han ALLTID att finnas just då. 

Därför vill jag självklart finnas där för honom dom ögonblick jag ser min chans att göra just det där lilla extra. Så hela dagen, som skulle gått till plugg…, gick istället till ett matlåde-maraton. Inte för mig, utan för Richard. Jag skulle helt klart ljuga om jag sa att det inte var hundra gånger roligare än slutprovsplugg, haha!
Så när Richard kom hem från jobbet fanns det matlådor till honom i överflöd. Och jag fick dessutom känna att jag verkligen gjort något bra. Både för honom och för oss =)

 


#1 - angus

Word!

Svar: Så sant!
Matilda Berlin

#2 - Therese

Där nailade du den ordentligt, word!

Svar: Tack fina du!
Matilda Berlin

#3 - Natalia

Så sant!

Svar: Visst är det? =)
Matilda Berlin

#4 - Johanna Utterberg

Håller med dig till fullo, så sant att visa uppskattning med små saker på olika sätt! :) Och så snällt av dig att göra massa matlådor till honom! Hoppas du har en jättefin kväll finis, kram <3

Svar: Det är ju det som gör att man håller liv i förhållandet och håller ihop =) Kram fining <3
Matilda Berlin

#5 - Amanda

Så bra skrivet!!

Svar: Tack sötaste du!
Matilda Berlin

#6 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Håller verkligen med dig, tror också sånt är viktigt :)

Svar: Jamen visst är det så =)
Matilda Berlin

#7 - Gabriella

Åh såå bra skrivet!!

Svar: Tack söta du!
Matilda Berlin

#8 - MALIN

Du har såååå rätt! Kram

Svar: Tusen tack finaste du! Kram
Matilda Berlin

#9 - Heléna

Då är en smart tjej med stort hjärta Matilda <3 Kärleksfull som fixar en massa matlådor till Richard och SMART eftersom mannens hjärta går genom magen ;) Kramar till dig finaste du <333

Svar: Tusen tack finaste du! Haha, du har verkligen såå rätt =) Kram <33
Matilda Berlin

#10 - Angelica

Tror också att sånt är viktigt! Så fint gjort av dig också!

Svar: Tack söta du!
Matilda Berlin