Matilda Berlin


5


Fika med fin vän = perfekta starten på veckan

WANTIES

- Långt, friskt, fräscht hår
- En ny bikini
- En riktigt härlig massage
- En fjäderlampa
- Nya träningsskor


SUGEN PÅ JUST NU

- Färsk frukt! Framför allt en riktigt mogen mango - MUMS!
- Iskallt bubbelvatten
- NOCCO Cassis! Eller vilken annan nocco som helst för den delen

- Salta popcorn
- Skivade jordgubbar i färskpressad limejuice!

GJORT IDAG

- Fixat fransarna
- Lånat en hög med böcker på biblioteket. Dags att väcka bokmalen till liv igen =)
- Snubblat på mina egna fötter och skaffat mig, vad som nog kommer att bli, ett riktigt snyggt blåmärke
- Pussat på Richard
- Kört mitt sista träningspass innan semestern. Ett riktigt gottigt omgång med GRIT strenght

 

 

 

#1 - sandra

gott!

Svar: Jamen verkligen!! =)
Matilda Berlin

#2 - Amanda

Kul att ha fixat fransarna!! :)

Svar: Jamen JA! Såå skönt! =)
Matilda Berlin

#3 - Yohanna af Skovde

Hur snubblar man på fötterna? Eller när jag tänker efter hade jag nog kunna lyckats med det också :)Hoppas du inte slog dig för mycket!

Svar: Haha, ja du. Det är något som jag lyckas med varje dag utan att veta hur eller varför ;) Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Sanna

Ja en härlig massage hade inte suttit så fel..

Svar: Nej men verkligen inte! =) Kram
Matilda Berlin

#5 - Gabriella

Åh så härligt att fixa fransarna!!

Svar: Sååå underbart! <3
Matilda Berlin

#6 - Veronica Möller

Färsk frukt är alltid gott! Har faktiskt dock aldrig testat färsk mango men ska testa! :) Kram! ♡

Svar: Det är verkligen sååå gott! Så gör det =) Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Tilda Barkselius

Oj vad jag blev sugen på popcorn nu!

Svar: Haha, sorry för det! ;) Kram <3
Matilda Berlin

#8 - freja lindsjö

vad mysigt :D

Svar: Men jaaaa! =)
Matilda Berlin

#9 - Angelica

Åååh, vad gott det hade varit med jordgubbar!

Svar: Verkligen! Hade inte sagt nej till det nej =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Sara Ekman

mums <3

Svar: Men JA! <3
Matilda Berlin

#11 - Mirjam Therese

Säg till om böckerna var bra :D Jag skulle också vilja väcka bokmalen till liv igen! Tycker att det är svårt när man pluggar på universitet bara för man läser ju så himla mycket annat, men å andra sidan så gick det ju bra på gymnasiet :P

Svar: Håller verkligen med! Har precis läst första boken i serien Legend och den var bra, ska precis börja ge mig på 2an ☺
Matilda Berlin