Matilda Berlin


All kärlek till DIG!
 
 Hej finingar! Hoppas ni har haft en underbar dag??
Jag har haft sån enorm fredagsfeeling trots att det inte ens är Fredag. Hoppas det inte betyder att jag har använt min veckas ranson av denna fantastiska känsla nu, haha, utan att jag kan få behålla den både imorgon och kanske till och med på lördag med! 

 Jag blev tyvärr ofrivilligt ledig idag, men jetlagad som jag är, vaknade jag ändå i tid. Så vid 8 satt jag framför ratten och åkte för att plocka upp en vän för en liten roadtrip över ön. Såå mysigt! Det är verkligen en magisk ö jag bor på =)

 Sen har jag egentligen inte gjort något speciellt; kört ett galet svettigt pass, hämtat paket, storhandlat, lagat jag vet inte hur många matlådor åt Richard (jag var inte till någon nytta i renoveringen, så jag hjälper till på det sättet jag kan) och sen hamnat framför datorn för lite jobb och en massa plugg. En helt vanlig vardag…

Men så börjar det plötsligt plinga i inkorgen med det ena roliga mailet efter det andra. Superinspirerande samarbeten, en jättekul intervju på gång imorgon och så droppade blogg.se en lista med 50 svenska bloggar du måste ha koll på - och gissa vems blogg som var listad som nummer 2?? Okej, det har säkert ingen inbördes ordning, men:

MIN

 
 
 

 Hur galet?? Hur kul?? Hur fantastiskt?? 

Jag vill bara dansa världens glädjedans, kanske sjunga en liten sång och framför puss och krama på alla er som är här inne och läser, er som tipsar era vänner om min blogg och alla er som delar mina inlägg. 
Helt enkelt vill jag skicka all kärlek till just DIG! <33

Puss!

 


 

#1 - norrbotten emma

Ha en fortsätt fin dag/kväll
kram

Svar: Tack detsamma fining!
Matilda Berlin

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så roligt! Hittade min egen blogg på den listan och blev så himla glad! :D

Svar: Ja jag såg det! Och det är du mer än värd <33
Matilda Berlin

#3 - JoJo

vad roligt!! :D

Svar: Sååå fantastiskt! =) Kram <3
Matilda Berlin

#4 - Days by Johanna

Fler av mina favoriter var med där så kul. Synd de inte tog med några bloggar som är personliga/allmänna, men man kan inte få allt haha


Svar: Nej det är lite synd. Men dom skrev ju att du skulle göra fler listor, så det kommer säkert <33
Matilda Berlin

#5 - Amina

Grattis! Så väl värd det Matilda :) Brukar kika in här då och då och du är verkligen ihärdig med din mysiga blogg.

Svar: Men alltså TUSEN TACK! Är verkligen sååå glad =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Gabriella

Åh sååå roligt, stort grattis!!

Svar: Tusen tack fining! Blev verkligen överlycklig!
Matilda Berlin

#7 - madabouttea.se

Men åhh så roligt!

Svar: Jamen såååå kul! Blav verkligen superglad =)
Matilda Berlin

#8 - NICOLE

Såg att din blogg fanns med där och det är helt rätt! :D Så fin och bra <3

Svar: Tusen tack fining! Blev verkligen såååå glad <3
Matilda Berlin

#9 - Tilda Barkselius

Åh så härligt med roadtrip och ett svettigt pass!

Svar: Men JA! Riktigt bra dag =) Kram
Matilda Berlin