Matilda Berlin


Beach veiw

Är jag fruktansvärt löjlig om jag har lite småångest över att semestern börjar ta slut??
Visserligen har vi fortfarande lika lång tid kvar som vi har varit här. 7 dagar har gått och 7 dagar är kvar, men jag hade gärna stannat här i minst en månad till! Det är verkligen såå underbart!

Igår tog vi en liten båt bort till Pranang beach där vi inte gjorde annat än att ligga om njuta i solen (och skuggan). Och just, jag tog en fotscrubb med, vilket var mer än behövligt! Känslan utav att mina stackars misshandlade fötter, med sprickor och förhårdnader överallt, numera är mjuka och lena (lite som en babyrumpa jämfört med tidigare) är helt ljuvlig!

Tänk vilken lyx det är att kunna unna sig både massager och behandlingar till både höger och vänster, och tänk vad snygg man hade varit om man hade haft råd at göra det hemma med... Det gäller verkligen att passa på just här och nu, haha!

 

 
 
 
 
#1 - Emelie Andersson

åh så fint! :)

Svar: Visst är det?? =)
Matilda Berlin

#2 - J

Superfint!

Svar: Helt magiskt! <3
Matilda Berlin

#3 - Amanda CL

åh vad mysigt :D

Svar: Men jaaa! =) kram
Matilda Berlin

#4 - Carro

Åh så underbart! :)

Svar: Det är det verkligen! Kram
Matilda Berlin

#5 - Sanna

Ser verkligen super härligt ut!

Svar: Det är det med kan jag lova =) kram
Matilda Berlin