Matilda Berlin


En dag i Thailand

Bara 2 dagar kvar... Fy!! Och såklart har det varit molnigt större delen utav dagen (vad annars liksom?) följt av både åska och regn.
 Däremot har jag sett på både Insta och Snap att det verkar som att våren är påväg hemma, så det får väl ändå vara okej trots att jag nog inte kan fortsätta gå runt i shorts, linnen och härliga klänningar med bara ben - än.

Jag har fått antal frågor om hur det är här i Ao Nang och om jag kan rekommendera det - och svaret är JA! Det kan jag verkligen! 
Jag funderar lite på att skriva en Ao Nang-guide med tips om restauranger, hotell och saker att göra här. Är det något ni är intresserade utav? =)

Men vad gör man då en molnig dag?

(nej, bilderna är inte tagna just idag)

 Jo, man äter färsk ananas! MUMS
 
 Man läser böcker! I mitt fall varvas ⬆️ med en förberedande bok inför högskoleprovet
 
 Man äter FANTASTISKT god thaimat! 
 
 Vi testade fiskspa. Ni vet ett sånt där när man sticker ned fötterna i ett akvarium med fiskar som äter död hud. Sjukt obehagligt för mig med en mindre fiskfobi, haha!
 
Och framför allt njuter man av tiden med han man älskar! 

 

#1 - A M

Tråkigt med vädret men wow vad god ananasen såg ut!! Superfina bilder!
ps. Nu finns vinnaren av veckans blogg uppe! Tack för att du var med och tävlade!
Kram <3​​

Svar: Tack finaste! Förstår liksom inte hur jag ska klara mig utan dom numera =o Kram <3
Ohh vad spännande! Det måste jag kika på =) Kram
Matilda Berlin