Matilda Berlin


En oförskämt bra dag

Hej hjärtan! Hoppas allt är bra?
Själv är det fantastiskt! Vi har haft en oförskämt bra dag - på riktigt!
Utav någon anledning vaknar jag löjligt tidigt (typ halv 7...) så efter att ha legat och dragit mig ett bra tag gick jag ut på en härlig morgonpromenad så att Richard fick fortsätta sova. Pluspoäng på flickvänsfronten? Haha!
När magen sen kurrade ordentligt gick jag tillbaka och avnjöt frukostbuffé. Kan man få en bättre start på morgonen? =)

 
 
Som jag skrev innan tog vi sen en long tail-båt till Phranang beach där vi inte gjorde annat än att sola, bada och äta god mat. Life on point!
 
 Till stranden kom sånna här söta long tails där "personalen" står och både lagar, kokar och grillar ens mat ombord. Hur gulligt??

Trots det kände vi oss inte klara när vi kom hem utan gick upp och la oss vi takpoolen en stund. När jag till slut hade myror som kröp i hela benen föreslog Richard att vi skulle bränna av ett pass på gymmet, och inte tackar väl jag nej till det hihi!

Ett svettigt pass, ett par flaskor vatten och en fantastiskt skön dusch senare kan man tro att toppendagen är slut. Men nej, nej!
60 minuter Thaimassage och en fantastiskt god chicken curry satte verkligen pricken över i:t på denna underbara dag!

 

Lite tröttare, lite brunare, fantastiskt mycket gladare går jag nu och lägger mig =)
Puss på er hjärtan <3

 

#1 - Zyllah

Första bilden såg ju fruktansvärt härlig ut måste jag säga! <3

Svar: Tusen tack finaste du! Precis så underbart var det med =) kram <3
Matilda Berlin