Matilda Berlin


En Riktig SuperWoman

Idag har varit en underbar dag! En dag jag har fått tillbringa med en utav mina stora förebilder - min Mormor =)
Om jag någon dag ens blir hälften utav vad hon är, så kan jag skatta mig lycklig för hon är verkligen en SuperWoman i världsklass! 
Att den här bulldamen snart fyller 80 finns det inte ett tecken på, utan det är nästan så att det är mer fart och fläng på henne än på mig. 

Hon är VERKLIGEN fantastisk!! <3

 

 Så idag när jag och min lillasyster Wilma skulle ut på en roadtrip passade vi på att åka förbi och hämta upp Mormor <—- Dagens/veckans/månadens/årets bästa beslut! Vi pratade konstant i timmar om både det ena och det andra, fikade (såklart) och bara njöt av varandras sällskap. En ljuvlig Fredag är vad det har varit!

 
 
 
 
 
 

#1 - Carro

åhh så gulligt!! saknar min mormor :(

Svar: Men åh =( Förstår det! Kram <3
Matilda Berlin

#2 - Marie

Låter härligt!

Svar: Det var det verkligen med! Såå mycket mys =)
Matilda Berlin

#3 - madabouttea.se

Vilken mumsig fika!

Svar: Sååå gott! =)
Matilda Berlin

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

men åååh så mysigt :D

Svar: Men ja! Verkligen =) Såååå mysigt <3
Matilda Berlin

#5 - Mirjam Therese

Vilken fantastiskt inspirerande mormor du har! Låter som en underbar roadtrip :D

Svar: Ja, hon är verkligen otrolig hon! <3 Kram
Matilda Berlin