Matilda Berlin


Flight ---> Thailand
 
 
 

Innan ni ens behöver fundera på det - ja, det här inlägget är tidsinställt.
Just nu borde vi (förhoppningsvis) befinna oss uppe i luften. Hur jag som har svårt att sitta still i 5 minuter ska klara mig med att sitta still i min lilla flygplansstol i X antal timmar vet jag inte. Det är långt ifrån otroligt att jag sitter och studsar på min plats eller kör en liten semesterdans inne på toan för att inte bli galen, haha!

Hur brukar ni göra för att ta er igenom resorna??  

 


#1 - Moa Kandelin

Åh hoppas du har det toppen!

Svar:
Matilda Berlin

#2 - Amanda

Åh vad härligt!! 😃

Svar: Ja, helt otroligt!! =)
Matilda Berlin

#3 - Ida

Hoppas resan har gått bra :)

Svar: Tack fina! Det har det :)
Matilda Berlin

#4 - Yohanna af Skovde

Stickar eller virkar! Det är perfekt! :) Trevlig resa!

Svar: Tack finaste du! =)
Matilda Berlin

#5 - nodaysoff.blogg.se

Åååh vad härligt! Hoppas att ni får en härlig tripp! 💜

Svar: Tusen tack! Det har börjat helt fantastiskt i alla fall ☺💕
Matilda Berlin

#6 - Gabriella

Åh jag älskar att flyga, såå underbart!! Fina bilder, hoppas att du får det jättebra!!

Svar: Då är vi två! :) tusen tack fina du! Kram <3
Matilda Berlin

#7 - NICOLE

Åh!! Hoppas resan går bra och att ni får det fantastiskt! :D SV: jag tar ju inga studielån så då gäller det att jobba så att säga ;D Efteråt skulle jag gärna vilja jobba som hälsoutvecklare på skolor, kommun/landsting. Ser helst att jag inte öppnar eget men en vet aldrig vad framtiden erbjuder :D KRAM!

Svar: Tack fina du! Åhh vad kul! Låter som en riktigt bra plan =)
Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Julia Persson

Va härligt! kram

Svar: <33
Matilda Berlin

#9 - Amanda

Hoppas resan går bra!

Svar: Tack fina du! Det har det =) kram
Matilda Berlin

#10 - Alice

Vad härligt att vara på väg! ^^ Hoppas att det går bra att sitta still, haha!

Svar: Haha, jodå jag klarade mig ;) kram
Matilda Berlin

#11 - Therese

Jag hoppas resan går bra :)

Svar: Tack fina! Det gick superbra =) kram
Matilda Berlin