Matilda Berlin


Inget annat än Pepp

Hej finaste du! Jag höll på att skriva hoppas du har haft en grym start på veckan, men i sista sekund kom jag på att det ju faktiskt inte är Måndag idag utan Torsdag. Semesterhjärnan har inte riktigt hunnit återställa haha! 
Hur som helst så hoppas jag att du har haft en fantastisk dag! 

 Min har varit underbar! Att kunna lämna gårdagens katastrofer bakom mig och att vakna, förvånansvärt pigg klockan 04:11 efter bara 4 timmars sömn, till en solig vårdag har varit helt ljuvligt! Det verkligen spritter i kroppen på mig utav vårkänslor och fågelkvitter =)

 Att jag dessutom har fixat nya naglar och börjat komma i kapp med allt datorarbete, jobb och plugg har definitivt inte gjort dagen sämre! 
Pepp, pepp, pepp har liksom varit dagens ledord - älskart! 
Nu ska jag dessutom få åka iväg och köra min första dansklass på över 2 veckor som sedan toppas med tacokväll. 
Efter en liten stunds eftertanke kan jag konstatera att det finns verkligen inget att klaga på just nu. Inget negativt. Inget som tynger mig. Utan allt är lika ljust som vårsolen =) Tjohooo! 

 
 

Så, jag passar på att skicka lite glädje, pussar och kramar till alla er som kanske behöver det idag och så njuter vi lite extra utav att det faktiskt är FREDAG (och löning) imorgon! <3

 


 

 

#1 - Moa Kandelin

Vad fin hatt :)

Svar: Tack finaste du!!
Matilda Berlin

#2 - Erika

Så fin du var med hatten ;) ;)

Svar: Nämen åhh! Tack fining <33
Matilda Berlin

#3 - jessy

Löningen kunde inte komma en dag för tidigt haha, behövs verkligen nu!

Svar: Nej men VERKLIGEN inte!! Perfekt extrapepp på fredagen =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Tuva Björnwall

Men åh finaste du!! <33

Svar: Inte alls som du <33
Matilda Berlin

#5 - Gabriella

Fina du, härligt med nya naglar!!

Svar: Men ja! Så underbart =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Heléna

Välkommen hem solstrålen :D Underbart med härliga vårkänslor! Hoppas du har haft en helt underbar dag finaste du :D Kramar <333

Svar: Tusen tack finaste du! Så underbart att vara hemma faktiskt <333 Alla kramar till dig!
Matilda Berlin

#7 - Carro

så fin du är! inte lön förrän 27e :(

Svar: Men åh! Detsamma fining <3 Inte min största del heller =( men bara helgen kvar, sen så! Kram
Matilda Berlin

#8 - Anita

Fina bilder :D

Svar: Tusen tack finaste du!!
Matilda Berlin

#9 - Ida

Åh vad fin du är!! :)

Svar: Inte alls som du! <33
Matilda Berlin

#10 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart att allt det negativa släppt, heja heja!

Svar: Jamen verkligen! Och tack fina du <3
Matilda Berlin

#11 - Netti Starby

Vad härligt att du vaknade pigg trots lite sömn och så fin du är! <3 Kramis

Svar: ohh ja! Hade nästan räknat med att vara död, men ick sa nick =) Kram <3
Matilda Berlin

#12 - Carro

Fina du! Skönt att våren kommit när ni är hemma igen :)

Svar: Jamen VERKLIGEN! Sååå underbart med dessa vårkänslor =) Kram
Matilda Berlin