Matilda Berlin


SÖNDAGSSTATUS

Hej älsklingar! Just nu sitter hemma hos mamma och pappa med en stor kopp te och njuter av denna söndag så gott det går. Det våriga vädret har helt bytts ut mot blåst och till och med snö idag… Ni anar inte hur skönt det ska bli att lämna detta bakom oss! Under de senaste två veckorna har mitt huvud gått runt och sjungit; 14 dagar kvar, 11 dagar kvar, 6 dagar kvar, 3 dagar kvar och nu kan det äntligen få sjunga 1 dag kvar. Huuuur underbart??

Status just nu:

♥ Lite småtrött eftersom jag trots helg inte kunnat sova längre än till klockan 7…

♥ Har varit hemma i lägenheten och packat klart idag, dvs packa i och ur min väska 4 eller 5 gånger. Och ändå känns det som att jag både har överpackat och glömt hälften - så galet irriterande 

♥ Känner mig så fruktansvärt tråkig och blek. Har liksom inte sminkat mig ordentligt på hela helgen och har dessutom finnar och utslag i halva ansiktet 

♥ Lite småirriterad på mig själv eftersom att jag aldrig kan dricka eller äta något utan att spilla över mig själv (ni kan ju gissa var mitt te precis hamnade. Hint - det var inte i munnen…)

♥ Men ändå ganska glad då livet känns härligt!

Haha, ja där fick ni dagens status! Jag vet så många personer som hade tänkt på dom dåliga punkterna och bara gått runt och varit grininga resten av dagen. Men sån är inte jag och framför allt vill jag inte vara en sån person. Så jag väljer istället att fokusera på den sista punkten och fortsätta med mitt lilla mantra: en dag kvar, en dag kvar, en dag kvar =)

Hoppas ni får en underbar kväll hjärtan!! <3

 

 Jag kollade precis upp de senaste bilder på både Ao Nang och Phi Phi och visst ser det underbart ut??
 

#1 - NICOLE

Den där punkten om att du är blev blir ju inte långvarig.... en annan får springa och köpa brun utan sol imorgon ;))

Svar: Vi får väl se... Jag har inte smeknamnet snövit för inte, haha! Nej, men lite färg hoppas jag på att få =) Kram finaste du <333
Matilda Berlin

#2 - Natalia

Så sjukt fint!

#3 - Natalia

Så sjukt fint!

Svar: Visst ser det fantastiskt ut?? <3
Matilda Berlin

#4 - Angelica

Det ser sååå vackert ut!

Svar: Men JA! Längtar sååå otroligt mycket =) kram <3
Matilda Berlin

#5 - Moa Kandelin

Ser så härligt ut!

Svar: Visst gör det?? Du anar inte hur mycket jag längtar dit =) Kram
Matilda Berlin

#6 - Tilda Barkselius

Åh jag hade en sån period för ett tag sedan där jag också spillde ALLT, tappade en tekopp cirka 5 gånger. Så I feel your anger haha <3

Svar: Men visst är det irriterande?? Gahhh <33
Matilda Berlin

#7 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Men åh vad underbart du kommer ha det! Ser helt underbart ut på bilderna!

Svar: Ja, jag hoppas verkligen det! Men det ser ju magiskt ut, så helt fel kan det liksom inte bli ;) kram <3
Matilda Berlin

#8 - Sara Ekman

åh vad skönt att åka till solen <3

Svar: Skoja inte!! Ska bli helt magiskt underbart <33
Matilda Berlin

#9 - Shahrzad Garoosi

så perfekt

Svar: Ohhhja! Längtar så enormt =) <3
Matilda Berlin

#10 - Julia Persson

Så fina!

Svar: Visst var det?? <3
Matilda Berlin