Matilda Berlin


Spring Inspo

När jag satt och skrev listan om 3 saker igårkväll och jag reflekterade över punkten om att jag ville ha en ny vårgarderob kunde jag bara inte låta bli att fönstershoppa lite. Framför allt inte att scrolla runt efter inspiration på Pinterest. 

 

Här har ni 3 saker som jag verkligen måste uppdatera min garderob med =)

VIDA BYXOR 

1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR // 5. HÄR
 
 
PLISERAD KJOL 
 
 
SUEDE JACKA
1. HÄR // 2. HÄR // 3. HÄR // 4. HÄR 
 
 
Vad behöver ni uppdatera er garderob med?? 
Berätta!
 

 
#1 - Netti Starby

En plisserad kjol jagar jag efter just nu. :-D Kramis

Svar: Verkligen sååå fint! Kram <2
Matilda Berlin

#2 - Tuva Björnwall

Så snygga plagg!!

Svar: Men JA! Vill ha, haha! Kram <3
Matilda Berlin

#3 - eva linah

åh!! lovely

Svar: =) Kram
Matilda Berlin

#4 - Chanapha

Snygga kläder, älskar verkligen de vida byxorna, sköna och bekväma <3

Svar: Men verkligen! Lite som snygga mjukisbyxor, haha1 Kram <3
Matilda Berlin

#5 - Yohanna af Skovde

JA till en sån jacka!

Svar: Men JA! =)
Matilda Berlin

#6 - A M

Kjolarna var verkligen balla! Önskar att jag passade i sådana!
sv: Det är verkligen sååå fint!!
Kram

Svar: Håller med! Tror dock att det kommer se sådär ut på mig, men man kan drömma i alla fall ;) Kram
Matilda Berlin

#7 - A M

ps. Snygga bilder på din header!! :D

Svar: <33
Matilda Berlin

#8 - Linda

Åh så mycket snygga plagg!! Jag behöver typ ALLT, ljusa jeans (brallor), en ljus "skinnjacka", sneakers osv osv.. hehe

Svar: Men ja!! Jag med!! =) Kram <3
Matilda Berlin

#9 - Angus

perfekt då finns det lite i min garderob som funkar i vår med! snyggt

Svar: Visst var det? =) Kram
Matilda Berlin

#10 - Natalia

Så mycket fint :)

Svar: Visst var det? =) Kram
Matilda Berlin

#11 - Johanna Utterberg

Så himla fina plagg! :) Behöver egentligen ingenting, men vill ha så mycket..... Bland annat lite härliga ljusa toppar! Kram<33

Svar: Haha, okej kan instämma. Kanske inte behöver, men VILL ha, hihi! Kram fining <3
Matilda Berlin

#12 - Anonym

Snygg inspo!

Svar: Tusen tack! =)
Matilda Berlin

#13 - Hanna

Men åh tack vad gullig du är! Ja jag ska uppdatera så mycket jag kan om allt så man får följa 😍

Svar: Sååå kul <3
Matilda Berlin

#14 - elin stridh

haha ja nystädat kan ju vara bästa lukten :D

Svar: =)
Matilda Berlin

#15 - Carro

Så mycket fint! Jag behöver ljusa jeans och mer volangtoppar :)

Svar: Åhh, det måste jag med ha! =) Kram
Matilda Berlin

#16 - Amanda

Så mycket snyggt 😃

Svar: Men JA! Vill ha allt =) Kram
Matilda Berlin

#17 - Veronica Möller

Så snygga plagg! :) Kram! ♡

Svar: Visst var dom?? =) Kram <3
Matilda Berlin

#18 - Emelie

Så mycket snyggt!

Svar: Men ja!! Vill ha typ allt =)
Matilda Berlin

#19 - Jessica

Härlig inspo :)

Svar: Tack finaste! =)
Matilda Berlin

#20 - elin stridh

byxorna nummer 4 säger jag ja tac ktill :D