Matilda Berlin


Topp 3 Mål i Mars

Äntligen är vi där - Mars! Nu kan man kanske börja förvänta sig lite mer vår =) Jag vill ha mindre snö och ett stabilare väder än en tjejs humör under PMSen, haha! Skämt o sido är jag verkligen redo för mer sol och D-vitaminer. Det finns verkligen inget bättre naturligt tillskott än just det för att må bättre överlag =)

Självklart har jag även den här månaden 3 mål och vi kommer till dom, men först en recap på förra månadens

 1. Semesterformen skall fixas inför Thailand! Hmm, mitt i månaden hade jag nått det. Då sa jag rakt till Richard att nu känner jag mig redo. Sen gick det åt skogen och jag började småäta igen… 

 2. Jag ska minska mina utgifter! Bortsett från att jag gick och köpte en dyr dator, vilket definitivt inte gick i klang med det här målet, så höll jag mig riktigt bra i skinnet. Det är inte mycket onödigt jag har köpt nej 

3. Mindre stress över livet! Kan jag få sätta ett stort CHECK på den här? Tack vare att jag plötsligt kom på vad jag vill bli och på så sätt kan bygga en plan för jag ska nå dit så är livet just nu på topp =)

 


TOPP 3 MÅL MARS
 

1. Jag ska plugga till högskoleprovet! Målet är att jag ska börja plugga “på riktigt” i höst. Och då måste jag såklart komma in. Förhoppningsvis gör jag det på mina betyg, men man vet aldrig så nu ska mina chanser höjas

2. Jag ska ta semester! Duh, jag åker till Thailand… Det jag menar är att jag verkligen ska njuta och försöka ta det lugnt. Jag ska också inte snåla allt för mycket (vilket jag ibland har en tendens att göra) utan faktiskt tänka att det här är något jag gör nu och inte sen, så ta chansen och lev!


3. Jag ska promenera mera! Som person är jag, tro det eller ej, fruktansvärt lat och bekväm utav mig. Trots att jag bor inom en 15 minuters promenad från gymmet ser jag inget problem med att ta bilen bort. Tidigare har jag kunnat skylla på vintervädret, men nu när är det banne mig vår (snart...). Så, let's gå och låt bilen stå!

 


Vilka är era topp 3 mål? Berätta!


 

#1 - Marie

Vilka härliga mål! Jag tror jag också ska sätta upp några mål den här tiden som är kvar av min barnledighet. Det är två månader och det är lång tid och jag kommer njuta till 100 procent:) Men det är alltid skönt att ha några härliga mål att uppnå:)

Svar: Det ska du VERKLIGEN göra!!! Kram fina du och ha nu en underbar dag <33
Matilda Berlin

#2 - Emelie Andersson

Jättebra mål tycker jag! :)

Svar: Tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#3 - Bella

Bra mål!

Svar: Tack fining <3
Matilda Berlin

#4 - Julia Persson

Bra mål!

Svar: Tack fina du! <33
Matilda Berlin

#5 - Alice

Jag ska också skriva högskoleprovet så ska också plugga inför det, är jättenervös, haha!

Svar: Det är första gången för mig, så jag är precis lika nervös jag med! Lycka till till oss då <33
Matilda Berlin

#6 - Netti Starby

Vilka bra mål du har och jag ska försöka att träna mer och slösa mindre pengar :-D Kramis

Svar: Tack fina! Och superbra mål för dig med! Kram <3
Matilda Berlin

#7 - Carolina Thoor

Vilket roligt inlägg! Jag hoppas att du når dina mål för mars 2017 :)

Svar: Tack fina du! Det hoppas jag med ;) Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Jessica Högberg

Ha ha, bilen till gymmet😂
Njut ordentligt av semestern!

Svar: Ja, det är nästan så jag skäms lite... Hehe! Kram finaste du <3
Matilda Berlin

#9 - Nathalie Tegelstam

Jättejätte bra mål, har något liknande jag med ;) kram!

Svar: Tack finaste du! Kram <3
Matilda Berlin

#10 - Pauline Hurtig

åh så bra med veckans mål!

Svar: Tack fining! <3
Matilda Berlin

#11 - Therese

Jätte bra mål :D

Svar: Tack fina du!! <3
Matilda Berlin

#12 - J

Inte helt fel! Bra mål :)

Svar: Tack söting! <3
Matilda Berlin

#13 - Moa Kandelin

Vad roligt inlägg med mål :)

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#14 - Johanna Utterberg

Vilka toppenmål för månaden, kör hårt!! :) Känner igen det där med att ta bilen till gymmet, sambon tar bilen ibland till jobbet fast att det ligger fem minuter promenad bort bara ;) Ha en fin kväll! Kraaam <3

Svar: Haha, ja det är ju så lätt ;) Kram finaste och detsamma <3
Matilda Berlin

#15 - Carro

Du är duktig! Och semester är du värd! Mitt (vårt) mål för mars får nog bli att packa ihop hela lägenheten. Vi flyttar ju första april :)

Svar: Ja juste! Åhh så kul! Längtar efter att se hur det blir =) <3
Matilda Berlin

#16 - Tuva Björnwall

Ååh vad bra mål, och huuuur skönt att åka till Thailand?? :D

Svar: Skoja inte! Det ska bli sååå fantastiskt =) Kram <3
Matilda Berlin

#17 - Julia Svensson

Härligt med mål!!

Svar: Tack fina! <3
Matilda Berlin

#18 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Vilka bra mål den här månaden! Vad smart att sätta upp mål varje månad istället för mål varje år. Kanske borde börja med det! Måste tänka ut några mål den här månaden! :D

Svar: Tack fina! Ja, jag gör det i början utav varje månad så jag har något att jobba mot =) Kram <3
Matilda Berlin

#19 - ISA

aah inte alls härligt att ha en thailandresa framför sig! skit i formen, du är fantastiskt fin och ska bara njuuuuta <3 och hallå! hur kan jag ha missat att du funnit ditt kall i livet? haha, vad handlar det om? :))

Svar: Men åhh vilka fina ord! Och tro mig! Njuta ska jag =) Jag har faktiskt inte skrivit om det än, så det är varför haha! Men det kommer ett inlägg snart =) Kram <3
Matilda Berlin

#20 - sandra

bra mål :)

Svar: Tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#21 - Amanda

Vad härligt med mål inför månaden!

Svar: Tack fina du! <3
Matilda Berlin

#22 - Sara Ekman

Bra mål :D

Svar: Tack söting <3
Matilda Berlin

#23 - Pebbles

Så smart att köra med mål på det här sättet :D

Svar: Tack! Har snart haft det i snart ett år och det är verkligen toppenbra =)
Matilda Berlin