Matilda Berlin


TOT - Take Off Tuesday

Godmorgon hjärtan! För jo, det är verkligen en god morgon! Äntligen är dagen här och vi påbörjar resan mot Thailand. 2 fantastiska veckor med sol, värme, god mat och allt vad det kommer att innebära. Och för er del innebär det att jag kommer sluta tjata om att det snart är dags, haha! Skönt va?
För min syster blir det också två veckor utav vuxenlivet i egen (våran) lägenhet. Vi har visserligen ingen katt hon kan vakta, men blommor, post och smutstvätts-korg finns det.
(Isa, jag förväntar mig nybäddat i sängen, dammsuget i hela lägenheten och choklad på huvudkudden när jag kommer hem, haha!)  

 
 Bilder från när vi åkte till Malta =)

 

 Vi åker från Visby flygplats nu på morgonen och har sen ett par timmar att slå död på, på Arlanda innan vi kliver på planet till Phuket. Vet ni vad jag cravear just nu? En matchalatte! Guu vad fint det hade suttit! Någon som vet om dom serverar det på någon av caféerna på Terminal 5??

 


#1 - Bella

Åh vad spännande!

Svar: Och så underbart! Kram
Matilda Berlin

#2 - Netti Starby

Men oj vad underbart och ha en bra resa! <3 Kramis

Svar: Heeeelt magiskt! Tack fina du <3
Matilda Berlin

#3 - A M

ÅH vad kul, ha det bäst!
sv: Ellerhur är det fint! Det måste jag också :P
Kram

Svar: Tack finaste du! <3
Matilda Berlin

#4 - A M

ÅH vad kul, ha det bäst!
sv: Ellerhur är det fint! Det måste jag också :P
Kram

#5 - A M

ÅH vad kul, ha det bäst!
sv: Ellerhur är det fint! Det måste jag också :P
Kram

#6 - Carro

Åh ha det nu så underbart!!! Njut!!! :)

Svar: Tusen tack fining! Det ska jag =) <3
Matilda Berlin

#7 - Linda

Åh, ha det så grymt nice nu!! <3

Svar: Tack finaste du!! Kram <3
Matilda Berlin

#8 - Julia Svensson

Gud vad härligt med Malta!!

Svar: Det var det! Men Thailand slår det lite ;) Kram
Matilda Berlin

#9 - A M

ÅH vad kul, ha det bäst!
sv: Ellerhur är det fint! Det måste jag också :P
Kram

#10 - Sara Ekman

Ha det nu så underbart :D

Svar: Tack fina! <3
Matilda Berlin

#11 - Tuva Björnwall

Ååh vill också!!!

Svar: Förstår det ;) <3
Matilda Berlin

#12 - Hanna

ha så roligt nu! sola åt mig:D

Svar: Tack snälla! Och absolut, det ska jag <3
Matilda Berlin

#13 - Jessica Högberg

Underbart! Härlig resa önskas

Svar: Tusen tack fina du!
Matilda Berlin

#14 - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Gud va härligt med Thailand, mina föräldrar är där nu en aning avundsjuk;)

Svar: Haha, jag förstår det ;) det är verkligen underbart här! kram
Matilda Berlin

#15 - JoJo

åh, ha det så himla härligt nu! :D

Svar: Tack fina du! Det ska vi verkligen!
Matilda Berlin

#16 - JoJo

åh, ha det så himla härligt nu! :D

#17 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Yaaay! Ha så kul! :D

Svar: Tack fina du!! <3
Matilda Berlin

#18 - Sanna

Åh vad skönt!

Svar: Heeeelt fantastiskt skönt! Kram <3
Matilda Berlin

#19 - Natalia

Så avis!!

Svar: Förstår det, haha! ;) kram
Matilda Berlin

#20 - Ida

Åh vad härligt, så avundsjuk!!

Svar: Det är helt okej att vara, nästan så jag är avis på mig själv haha! Kram
Matilda Berlin

#21 - MALIN

Hoppas att ni får det helt underbart! Kram

Svar: Tack fina du! Det har börjat fantastiskt i alla fall!
Matilda Berlin

#22 - Anonym

Men jag är inte alls avis! ;)

Svar: I alls va? 😉 <3
Matilda Berlin

#23 - Emma

Åhh vad härligt med semester! Hoppas ni får en jätte bra resa!
sv: Jaa den är verkligen ett stort tips, kram:)

Svar: Tusen tack fina du! Den har verkligen börjat helt fantastiskt! <3
Matilda Berlin